    From: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska i piorytet
    Date: Mon, 23 Dec 2002 10:12:33 +0100

    Użytkownik "Artur" <a...@j...net> napisał w wiadomości
    news:EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E801D47892@jplwan
    t003.jasien.net...

    > Sadze, ze grube slowa ("zlodzieje", "nabijac kabze zlodziejom", "banda")
    > nie wnosza nic do dyskusji. Z tego co wiem to PP od lipca robi badania
    > doreczalnosci takich przesylek i wynosi ona ponad 80% (co jest wynikiem
    > porownywalnym z Deutsche Post).
    > Na moje oko to Priorytet zostal wprowadzony w biegu. Nie można oczekiwac
    > przeciez, ze wszystko zostanie zatrzymane, zostanie wprowadzony
    > Priorytet i pozniej wszystko ruszy. Nie można tez było wykonac "proby
    > generalnej", prawda. No bo jak?
    > Nawet najwieksi krytycy (poza oczywiście "uzytkownikami") spodziewali
> [...]

    Wszystko ładnie pięknie. Jestem za, ale.... Nie widzę powodu aby sztucznie
    obniżać jakość doręczania przesyłek zwykłych co można zaobserwować gołym
    okiem. Co stoi na przeszkodzie aby były one doręczane tak jak za czasów
    przedpriorytetowych także na drugi dzień (w większości przypadków pomiędzy
    dużymi miastami czy w jednym mieście tak właśnie było). Tą przeszkoda jest
    to, że wtedy PRIORYTET byłby bez sensu, należy więc sztucznie "spowalniać"
    przesyłki zwykłe. A to już paranoja.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl