eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska i piorytet › Re: Poczta Polska i piorytet
  • Data: 2002-12-26 13:26:29
    Temat: Re: Poczta Polska i piorytet
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisal w wiadomosci
    news:atuuk6$oa6$1@news.tpi.pl...
    > "sa sprawy priorytetowe jak glosi reklama..."
    >
    > Zrezygnowalem z uslug jednej z firm telekomunikacyjnych. Na umowie jest
    > zapis o 30-to dniowym okresie wypowiedzenia.
    >
    > Wyslalem list polceony priorytetem (pani na poczcie powiedziala ze dojdzie
    > nastepnego dnia). Mialem 2 dni zapasu, wiec spokojnie wiedzialem ze nawet
    > jak dojdzie za 2 dni to zdazy minac okres 30dni i nie bede musial placic
    > 100zl abonamentu za kolejny miesiac.
    >
    > Jedna faktura przyszla jak zwykle, w informacji dowiedzialem sie ze list
    > dotarl do adresata po 7-miu dniach.
    >
    > Wyciagne z poczty zwrotke - sprawdze kiedy list doszedl.
    >
    >
    > No i teraz mam kilka watpliwosci:
    >
    > Po pierwsze to jak sie maja zobowiazania poczty co do terminowosci (ma
    ktos
    > jakis reglulamin/oferte tego proirytetu)?
    >
    > Po drugie jezeli nawet list doszedl do nich 3 dni po rozpoczeciu okresu
    > rozliczeniowego to co reguluje to ze mam zaplacic abonamenty za caly okres
    > a nie tylko za 3 dni?
    >
    >

    Jesli nie ma konkretnie powiedziane kiedy ma byc wypowiedzenie
    to obowiazuje cie data wyslania listu - tak jest np. w Sadach - mozesz
    ostatniego 7-go dnia wyslac polecony z odpowiedzia i to uznaja.

    Piotr




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1