  • Data: 2017-06-05 01:08:52
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko, że u nas jest mała miejscowość. Wszyscy listonosze wychodzą z
    > jednego miejsca, choć mamy wiele Urzędów Pocztowych. Natomiast nie
    > pisałem, że wszystkie listy dają jednemu i ten je segreguje tylko, ze
    > już posegregowane podwozi listonoszom z dalszych rejonów. Pewnie w jakoś
    > w osobnych workach - nie wiem, ale tak sobie to wyobrażam. Pewnie już
    > posegregowane. Nie wiem, jak się to ma do regulaminów, ale takie są moje
    > ustalenia co do praktycznego aspektu funkcjonowania tego. Nie
    > wykluczone, że jest to niezgodne z jakimiś regulaminami.

    Dziwne.
    Listy sortuje lokalny oddział a roznoszą go listonosze z tego oddziału.
    Po obejściu rejonu każdy musi wrócić na swoją pocztę i rozliczyć się z
    przesyłek. W tym zostawić niedoręczone.
    Jak to robi w waszym systemie ? Zaczyna pracę na jednej poczcie
    a kończy na innej ? Czy źle zrozumiałeś tłumaczącego ?
    Pierwszy raz spotykam taki dziwny opis pracy listonoszy.