  • Data: 2017-06-04 18:19:46
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedyś zaobserwowałem listonosza, jak wkładał mi coś do skrzynki -
    > akurat przypadkowo w oknie stałem. Idę, a tam awizo. Normalnie nawet nie
    > próbował do furtki zadzwonić. Poszedłem do Urzędu i najpierw rozmawiałem
    > z kierownikiem, a później na jego prośbę odręcznie napisałem skargę, bo
    > powiedział, że bez tego nie d rady wyjaśnić, o co poszło.
    >
    > Po dwóch-trzech miesiącach dostałem odpowiedź z wyjaśnieniem. Na poczcie
    > są dwa rodzaje doręczyciele. Jedni pieszo czy rowerem to roznoszą i oni
    > doręczają listy i malutkie paczuszki, bo mają ograniczenie ciężaru
> [...]

    Ja błędów ortograficznych nie popularyzuję
    U mnie np. na osiedlu listonosz roznosi listy ok. godz. 11-stej, a
    samochód sobie jeździ w godzinach pracy kierowcy (chyba). Jak liistonosz
    nie weźmie listu dzisiaj to nie ma sprawy-weźmie jutro.
    Jeśli chodzi o te paczuszki, które nie wejdą do skrzynki na listy to
    zauważyłam, że listonosz wrzuca awiza do skrzynki, niech sobie ludzie
    zasuwaja na pocztę, gdzie jest tylko jedno okienko i czekają w długiej
    kolejce i stracą pół dnia.

    --
    animka