    Subject: Re: Poczta Polska
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 4 Jun 2017 13:52:52 +0200

    W dniu 04-06-17 o 13:18, RadoslawF pisze:

    > Wedle pocztowego regulaminu i przyjętych zasad ten od paczek ma tylko
    > paczki, ma je rozwieźć a niedostarczone zostawić na właściwej
    > dla danego adresu poczcie. Listonoszy z lokalnej poczty nie widuje
    > i nie potrzebuje widywać. Listy dostarcza jeszcze inny pojazd
    > i też zgodnie z regulaminem ma je dostarczyć na pocztę a nie
    > do listonosza na ulicy. Zresztą dopiero ta poczta je sortuje na
    > poszczególne rejony listonoszy więc dawanie jednemu listonoszowi
    > wszystkich listów które będzie roznosiło kilku listonoszy i tak
    > nie ma uzasadnienia. Są miejsca w kraju gdzie obowiązują inne
> [...]

    Tylko, że u nas jest mała miejscowość. Wszyscy listonosze wychodzą z
    jednego miejsca, choć mamy wiele Urzędów Pocztowych. Natomiast nie
    pisałem, że wszystkie listy dają jednemu i ten je segreguje tylko, ze
    już posegregowane podwozi listonoszom z dalszych rejonów. Pewnie w jakoś
    w osobnych workach - nie wiem, ale tak sobie to wyobrażam. Pewnie już
    posegregowane. Nie wiem, jak się to ma do regulaminów, ale takie są moje
    ustalenia co do praktycznego aspektu funkcjonowania tego. Nie
    wykluczone, że jest to niezgodne z jakimiś regulaminami.