eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska › Re: Poczta Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska
    Date: Sat, 25 Feb 2012 16:23:09 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <jiaudr$97b$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ji8dop$o7$1@mx1.internetia.pl> <jian4h$pu0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1330183419 9451 83.238.168.227 (25 Feb 2012 15:23:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Feb 2012 15:23:39 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <jian4h$pu0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:699030
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mauser50" <m...@p...onet.pl>

    >>
    >> Znalazłem wczoraj awizo w skrzynce, że była do mnie przesyłka. Bazgroły
    >> jak zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego
    >> dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać
    >> w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem
    >> odbebrać. Zajeżdżam, godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi do
    >> 17-tej. Co jest ?! Nie dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno być
    >> czynne według informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do której
    >> według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek, otwarte
    >> dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?
    >
    > Skorzystaj, że strony Poczty Polski9ej i złóż za pośrednictwem ich strony
    > skargę na takie działanie opisując całą sytuację jaka Cię spotkała. Ja
    > miałem podobny przypadek w Krakowie i zadziałałem w ten sposób od około 2
    > lat sytuacja się już nie powtórzyła, a każda informacja na awizie jest
    > czytelna i zgodna ze stanem faktyczny.

    Jakoś nie mogę uwierzyć w cudowną przemianę. Chyba nawet kiedyś dawno temu
    reklamowałem nieczytelność jak po raz kolejny od tego osła co roznosił
    dostałem awizo ze zniekształconym nazwiskiem, które to awizo oczywiście całe
    było nabazgrane. I jeszcze pamiętam pisałem, by otwierali wolne okienko jak
    są godziny szczytu to okienko zlikwidowali i poograniczali godziny pracy
    urzędu. Długo potem otwarli ten punkt i choć nieczęsto w nim bywam to
    zdążyłem już trafić jak prowadzący narzekał na klienta pytającego gdzie ma
    odebrać przesyłkę co z powodu nieudolnej organizacji nie jest możliwe. I
    nawet mając podejście prowadzącego na względzie pomyślałem wczoraj że może
    się urwać, ale nie wpadłem, że ponad godzinę. Tak, że ten punkt to na
    likwidację zasługuje, ale nie zrobią tego bo musi im się interes kręcić.
    Jeśli miałbym zgłaszać skargę to wolałbym do jakiejś publicznej książki
    skarg, którą klienci też mogliby przeglądać. Powiedzmy jakąś niezależną
    witrynę. Tomasik pyta o dowody, które notabene można łatwo uzyskać z logów
    telefonii komórkowej, tylko z tego nie wyniknie możliwość skutecznego
    zareklamowania i odszkodowania za każdym razem jak choćby śmieciowe awizo
    dostaję co wierzę, mogłoby zapewnić należyty poziom usług. No ale w tym
    kierunku właśnie moje pytania były.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1