  • 1. Data: 2004-11-08 17:38:14
    Temat: Pobieranie opłaty za wizytę lekarską
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    Jedna z przychodni Sp. z o .o. praktykuje zasadę odpłatności powyżej 10
    osoby za poradę u chirurga mimo zawartego kontraktu z NFZ. Czy istnieje
    podstawa prawna, która upoważnia do wprowadzania tego typu rozwiązań ?
    Kto powinien zając sie wyjasnieniem tego typu praktyki naganiania
    pacjentów ? Czy wprowadzeni etego rozwiązania jest zgodne z prawem ?
    Pobieranie opłaty stosuje się w przypadku osób posiadających skierowanie
    od lakarza pierwszego kontaktu lub ze szpitala, a także wprzypadku
    wyznaczenia terminu kontroli przez lekarza prowadzącego . po prostu
    przyjmuja 10 osób dziennie kazda następna w celu skorzystania z porady
    musi zapłacić.

  • 2. Data: 2004-11-08 17:50:15
    Temat: Re: Pobieranie opłaty za wizytę lekarską
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Maciej" <m...@s...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cmoatu$4sn$1@news.onet.pl

    > Jedna z przychodni Sp. z o .o. praktykuje zasadę odpłatności
    > [................]

    Skonfiguruj czytnik i napisz ponownie.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Dobre wino i ładna kobieta to dwie miłe trucizny.

  • 3. Data: 2004-11-08 18:26:53
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    > Skonfiguruj czytnik i napisz ponownie.

    co ty chcesz od niego? u mnie jest normalnie
    MM

  • 4. Data: 2004-11-08 19:09:12
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Mark" <m...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cmodru$fe3$1@atlantis.news.tpi.pl

    > co ty chcesz od niego? u mnie jest normalnie

    To lepiej siedź cicho i nie chwal się tym. Także
    masz nieskonfigurowany czytnik - http://tinyurl.com/p5nb

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Wszystko co kradzione to czysty zysk."

  • 5. Data: 2004-11-08 21:00:55
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    > To lepiej siedź cicho i nie chwal się tym. Także
    > masz nieskonfigurowany czytnik - http://tinyurl.com/p5nb

    może i mam ale czyta prawidłowo wszystkich i nie narzekam
    a jeśli twój ma problemy to go zmień albo napraw
    najprościej się anonimowo rzuczać do ludzi "informatyku" heh he
    MM

  • 6. Data: 2004-11-09 10:48:12
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 8 Nov 2004 22:00:55 +0100,
    Mark <m...@w...pl> screamed:

    > może i mam ale czyta prawidłowo wszystkich i nie narzekam
    > a jeśli twój ma problemy to go zmień albo napraw
    > najprościej się anonimowo rzuczać do ludzi "informatyku" heh he

    Przeczytaj moze to co Ci laskawie podaj przedpisca (a nie musial),
    albo zamilcz dzieciaku.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 11:47:33 user up 10425 days, 23:42, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's kind of fun to do the impossible.

  • 7. Data: 2004-11-09 11:33:13
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> popełnił 08 lis 2004 na pl.soc.prawo
    utwór news:08112004.0EA41240@andykowal.biaman.net:

    > Także masz nieskonfigurowany czytnik - http://tinyurl.com/p5nb

    Czytnik (u obu M.) jest skonfigurowany właściciwie
    (utf to uznany standard)
    Pytanie: czy FAQ grupy zezwala na pisanie pliterek
    w innym kodowoaniu niż iso.

    --
    pozdro
    poreba, którego czytnik też unikoda nie kuma

  • 8. Data: 2004-11-09 11:35:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej_K wrote:

    > User "Mark" <m...@w...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:cmodru$fe3$1@atlantis.news.tpi.pl

    > To lepiej siedź cicho i nie chwal się tym.

    Ja też mam normalnie. Nienormalnie było dopiero po Twoim cytacie.
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 9. Data: 2004-11-09 17:34:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mark" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > może i mam ale czyta prawidłowo wszystkich i nie narzekam
    > a jeśli twój ma problemy to go zmień albo napraw
    > najprościej się anonimowo rzuczać do ludzi "informatyku" heh he

    Plujesz na dywan? Wchodzisz do czyjegoś domu w zabłoconych butach?
    Kultura wymaga stosowania się do netykiety. A kulturę się ma albo nie.
    Więc popraw się, przeproś i wejdź ponownie.

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2004-11-09 20:56:11
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    Andrzej_K napisał(a):

    > Skonfiguruj czytnik i napisz ponownie.
    Czytnik to mam skonfigurowany na iso środkowoeuropejski więc czego się
    czepiasz