  • 1. Data: 2012-10-28 14:27:20
    Temat: Pobieraczek nadal istnieje i sieje postrach
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Każdy link, w który wejdę jest Pobieraczkiem. Najpierw jest prośba o
    szybkie zarejestrowanie.
    Czy nie ma nic innego od tego zlodziejskiego Pobieraczka?
    http://1646.ozybaro.mil.pl/
    Szukam strerownika na androida do modemu Hauwei E173-u2.

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-10-28 14:41:56
    Temat: Re: Pobieraczek nadal istnieje i sieje postrach
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Animka* napisał(-a):

    > Każdy link, w który wejdę jest Pobieraczkiem. Najpierw jest prośba o
    > szybkie zarejestrowanie.

    zieeeeeeeew

    > Szukam strerownika na androida do modemu Hauwei E173-u2.

    NTG

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-10-28 15:22:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Szukam strerownika na androida do modemu Hauwei E173-u2.

    rotfl

    na grupie z prawem na pewno go nie znajdziesz

  • 4. Data: 2012-10-28 16:57:48
    Od: <2...@8...165748.invalid> (Tom N)

    witek w

    > na grupie z prawem na pewno go nie znajdziesz

    Oczywiście, trzeba udać się do notariusza ;-)

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2012-10-29 18:19:14
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-28 14:27, Animka pisze:
    > Szukam strerownika na androida do modemu Hauwei E173-u2.

    Sorry Animka. Nie potrafię Ci pomóc.
    Napisałem chociaż nie musiałem ;-)
    Mam nadzieję że przynajmniej na tej grupie nie rzucasz epitetami ;-)

  • 6. Data: 2012-10-29 21:49:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tom N wrote:
    > witek w

    > Oczywiście, trzeba udać się do notariusza ;-)

    eee nei znasz sie powinna to posłać do esądu...

  • 7. Data: 2012-10-29 21:49:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Animka wrote:
> [...]
    > http://1646.ozybaro.mil.pl/
    > Szukam strerownika na androida do modemu Hauwei E173-u2.

    straszne...

    zgłoś to do prokuratury.

  • 8. Data: 2012-10-30 08:05:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *Marek Dyjor* napisał(-a):

    > zgłoś to do prokuratury.

    Jak ładnie poprosi, to może list gończy roześlą :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675