  • Data: 2006-10-11 23:17:34
    Temat: Re: Pobicie za nic i obdukcja poniżej 7dni
    Od: "BEZKABLA" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:egjtv3$sn3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > przekroczyc
    >
    > Nie wolno, ale lepiej bic ze skutkiem ponizej 7 dni, bo wtedy jest to
    > przestepstwo scigane z oskarzenia prywatnego (a nie kazdemu sie chce, nie
    > kazdy potrafi, nie kazdy chce wykladac koszty zwiazane ze skarga
    > prywatna),
    > a jesli skutek jest ponad 7 dni to scigane jest z urzedu i wszystko za nas
    > robi policja z prokuratorem.
    >
    > Oczywiscie jesli juz idziemy komus walnac w morde to nalezy isc samemu, bo
    > jesli pojdzie sie z bracikiem i skutek bedzie nawet ponizej 7 dni to jest
    > pobicie scigane z urzedu.

> [...]

    ja pytam jak ukarac go w swietla prawa i koszty z podjeciem wszczecia
    sądowego sa nie wazne bo jestem bezrobotny to bede zwolniony z kosztów
    sądowych
    obawiam sie czy to cos da jak nie mam swiadków ?
    Widze ze piszecie tu jak bic by uniknąc kary moze i lepiej pogadac z
    kolegami i załatwią za mnie sprawe