  • 1. Data: 2004-11-02 16:21:18
    Temat: Pobicie
    Od: "K2" <...@g...pl>

    Chcialbym zapytac sie o moliwa wysokosc zadosuczynienia w takie sytacji

    Akcja 3 osoby toczace rozmowe przy stoliki... w ogolo pare osob.....impreza
    w domu..... Jeden trzezwy dwoch pijanych, klotnia i nagle jeden rozbija
    butelke po szampanie trzezwemu na glowie
    Drugi pijany interweniuje...potem obdukcja....5 szwow na glowie.

    Ofiara skrazy atakujacego, ze go pozwie do sadu, atakujacy mowi , ze sie
    chce dogadac. Ile kasy mozna od niego zarzadac w ramach zadusycznienia ?

    Byla policja sa swiadkowie sprawca 2 promile alkoholu ?

    k2

  • 2. Data: 2004-11-02 18:58:49
    Temat: Re: Pobicie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "K2" <...@g...pl> napisał w wiadomości

    Tutaj wycena jak dzieła sztuki. Nie Ważne ile Ty chcesz. Ważne, ile gotów
    jest zapłacić sprawca.

  • 3. Data: 2004-11-02 22:15:12
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    > Użytkownik "K2" <...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tutaj wycena jak dzieła sztuki. Nie Ważne ile Ty chcesz. Ważne, ile gotów
    > jest zapłacić sprawca.

    Ale chyba jednak czesc kwoty da sie wycenic - rachunki od lekarza, straty w
    pracy (zwolnienie, brak premii) itp.
    + XXX

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 4. Data: 2004-11-06 23:09:05
    Od: "Pix" <m...@w...pl>

    Zależy, czy lubisz tego kogoś czy nie. Zażądaj 100 000 zł - życie ludzkie
    jest wszak bezcenne (możesz się powołać np.: na sumę ubezpieczenia na zycie
    :) . Czy sąd podzieli Twoje zdanie? Inna sprawa. Ale przypuszczam, że z 5
    000 lekką ręką ci przyzna.
    pozdro
    Miłosz

  • 5. Data: 2004-11-11 10:10:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Pix wrote:

> [...]
    > zycie
    > :) . Czy sąd podzieli Twoje zdanie? Inna sprawa. Ale przypuszczam, że z 5

    ja bym to inaczej rozegral, biorac pod uwage ze mógl nie przezyc tego
    uderzenia, dziwie sie nawet ze zyje.

    (nie namawiam do przestepstwa pisze co ja bym zrobil)
    Poszedl bym do lejarza ze zgrzewka browara by mi pomogl zdobyc papiery na
    "trwale kalectwo" ktore polegalo by
    na "bezwladzie" (czesciowej) lewej badz prawej strony ciala (po uderzeniu w
    glowe sa duze szanse na to). Pozniej oczywiscie przez kilika miesiecy bym
    symulowal, a w sadzie domagal bym sie po pierwsze odszkodowania (wysokiego)
    + dozywotnia renta.

    P.

  • 6. Data: 2004-11-11 14:10:48
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > chce dogadac. Ile kasy mozna od niego zarzadac w ramach zadusycznienia ?
    >
    > Byla policja sa swiadkowie sprawca 2 promile alkoholu ?

    mozesz sie dogadac z gosciem /bo rozumiem, ze sprawa nie zajal sie prokurator, i
    sciagnie bedzie z powodztwa cywilnego/ on daje ci kase a ty rezygnujesz ze
    sprawy w sadzie. ja tak kiedys zrobilem, lezalem 4 dni w szpitalu, wstrzasnienie
    mozgu i dogadalem sie z gosciem... mial mi dac 2000, w dwoch ratach.. dostalem
    1000 i kolejnego na oczy nie widzialem. oczywiscie ta umowa o odstapieniu jest
    niewazna bo ma na celu obejscie prawa ale jako, ze sprwce znalem poszedlem mu na
    wielkie ustepstwo i sie przejechalem. oczywiscie moglbym pozwac go nawet po
    wplacie 1000 czy 2000 zl ale sledztwo zakonczylo sie niewykryciem sprawcy i
    teraz nie chce mi sie juz babrac z tym wszystkim, tracic czas itd za 1000zl.

    in medias res: z rozenania jakie wtedy przeprwoadzilem wynikalo, ze 5000 zl
    powinien od niego krzyknac.. tyle prawie na 100% zasadzilby sad jako nawiazke...
    poszedlem na reke i stracilem - a zatem, krzknijsobie 15000zl, jakies
    zaswiadczenia od pracodawcy o utraconych premiach, zarobkach etc. nadmien, ze
    przebywales na zwolneniu, a w przypadku zwolnien w zakladzie pracy jednym z
    kryteriow jest okres przebywania pracownika na chorobowym.
    a w tym przypadku dochodzi jeszcze okolicznosc obciazajaca sprawce - dzialal pod
    plywem alkoholu.
    pozdr.

  • 7. Data: 2004-11-11 14:47:21
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > na "bezwladzie"

    sorry to sie chyba niedowład czy jakos tak, nie jestem lekarzem.

    P.