    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie
    Date: Thu, 11 Nov 2004 11:10:02 +0100

    Pix wrote:

    > Zależy, czy lubisz tego kogoś czy nie. Zażądaj 100 000 zł - życie ludzkie
    > jest wszak bezcenne (możesz się powołać np.: na sumę ubezpieczenia na
    > zycie
    > :) . Czy sąd podzieli Twoje zdanie? Inna sprawa. Ale przypuszczam, że z 5
    > 000 lekką ręką ci przyzna.
    > pozdro

    ja bym to inaczej rozegral, biorac pod uwage ze mógl nie przezyc tego
    uderzenia, dziwie sie nawet ze zyje.

    (nie namawiam do przestepstwa pisze co ja bym zrobil)
    Poszedl bym do lejarza ze zgrzewka browara by mi pomogl zdobyc papiery na
    "trwale kalectwo" ktore polegalo by
    na "bezwladzie" (czesciowej) lewej badz prawej strony ciala (po uderzeniu w
    glowe sa duze szanse na to). Pozniej oczywiscie przez kilika miesiecy bym
    symulowal, a w sadzie domagal bym sie po pierwsze odszkodowania (wysokiego)
    + dozywotnia renta.

    P.