  • Data: 2004-07-05 09:22:35
    Temat: Re: Pobicie
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mój brat poszedł na 3 lata....chyba byl pelnoletni wtedy jak pobił :>>> ..
    > (a jak widac wyrzej ..moją kolezankę mama bije .. i sie ciągle kłócą ...
    > jest jakaś patalogia społeczeństwa jush ...same pobicia ....bynajmniej ja
    > się dość często z tym spotykam :<<)

    to jeszcze zalezy jak bije, i jak to policja oceni.

    Gdy policjant strezli z gumowego (wbrew przepisom) w glowe, co powinno byc
    brane
    jako usilowanie zabostwa to nic, przypadek, trudno,
    a gdy facet (chiwlowo umyslowo niesprawny-co kazdy psycholog potwierdzi)
    wpada do frirmy udzilajacej kredyty (w tym porabanym systemie)
    strezla komus w noge to oczywiscie jest to usilowanie zabostwa.

    P.