  • 11. Data: 2005-06-04 19:44:08
    Temat: Re: PoMoCy
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

    ------no chyba - 267 kk

  • 12. Data: 2005-06-04 21:00:19
    Od: "J" <b...@a...pl>

    Użyszkodnik podający się za Artur Shiva Włodarczyk <s...@p...pl> w
    poście news:d7t0hk$8ch$1@nemesis.news.tpi.pl naszkrobał co następuje:
    [ciach too long]
    > nie zyczy sobie, zeby do niej dzwonil itd.? Bo jak znam zycie, to nie.
    > shi

    Szanowna J powiedziała mu że nie życzy sobie jakichkolwiek kontaktów z nim
    utrzymywać... i nic... On dalej swoje:(

  • 13. Data: 2005-06-04 21:13:25
    Od: "marcin franczyk" <p...@f...org>

    na dzień dobry na policję, nie ma co się z takimi cackać

  • 14. Data: 2005-06-04 21:22:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    J wrote:

    > Szanowna J powiedziała mu że nie życzy sobie jakichkolwiek kontaktów z nim
    > utrzymywać... i nic... On dalej swoje:(

    Oceń na ile on jest w rzeczywistości groźny.
    jeżeli tylko gra odważnego, to twoja wizyta na policji, a potem policji
    u niego może być dla niego dobrą nauczką i powinna wystarczyć.

    Jeżeli należy do osiłkowatych durniów, którym się wydaje, że są
    mądrzejsi niż cała okolica, to radzę jednak pogadać z kimś, kto ma w
    tych sprawach większe doświadczenie.
    W zalezności od tego komu ufasz najbardziej zacząłbym od:
    1) rodziców
    2) psychologa w szkolem, jeśli macie i jeśli się do tego nadaje
    3) kogoś inteligentnego na policji
    4) prawnika, któremu zechce się czymś takim zająć.
    5) ??? nie mam pojęcia, wynajmij ochronę :)

    za podrzucenie ci podsłuchu do domu, rzeczywiście mogą sobie narobić
    trochę kłopotów.

  • 15. Data: 2005-06-04 21:26:41
    Od: "J" <b...@a...pl>

    Jest problem. Nie wiem gdzie On mieszka, dzwoni do mnie z zastrzeżonego
    numeru. Potrafi całe godziny wystać pod moim oknem jak jestem sama w domu (a
    to się często zdaża)... Ja o nim NIC nie wiem, to on wie o mnie wszystko:(

    ----
    Pozdrawiam
    Coraz bardziej zrozpaczona

  • 16. Data: 2005-06-04 21:26:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "J" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    Może mało prawna będzie to porada, a bardziej życiowa. Cudów nie ma i
    gość szklanej kuli nie posiada. Rzeczy, o których piszesz skądś musi
    wiedzieć. Są generalnie trzy możliwości:

    1) Ktoś z Twoich bliskich go informuje -> A więc zastanów się, czy
    istnieje taka osoba, która posiada lub może posiąść wiedze,którą on ma.
    Dobry sposób, to wypuszczanie poszczególnych osób i oczekiwanie na
    reakcję. Mówisz w wielkiej tajemnicy koleżance, ze Janek z IIIa
    zaproponował Ci wspólny wypad pod namiot i czekasz na reakcję. Następnej
    koleżance mówisz co innego, by wykluczyć jakieś działanie z opóźnieniem.

    2) Sama to mówisz chłopakowi bezwiednie -> Przemyśl, co mówisz do niego.
    Bo jak jest sprytny, to po prostu on Ciebie z kolei podpuszcza
    odpowiednio. Jeśli ma trochę informacji na temat Twoich znajomych, co za
    problem.

    3) Ma na podsłuchu Twój telefon -> Jeśli masz telefon bezprzewodowy, to
    żaden problem podsłuchiwać Twoje rozmowy siedząc w miarę niedaleko. Mógł
    się również wpiąć gdzieś w sieć. Zastanów się, czy jego jasnowidztwo
    rozciąga się również poza tematy, o których rozmawiasz przez telefon.

    Od strony prawnej, to poza podsłuchem pozostałe wypadki nie są karalne.
    Zresztą z tego co piszesz, to facet raczej się do Ciebie zaleca, niż
    grozi. może mu powiedz, że nie podoba Ci się, ze przejawia
    zainteresowanie Twoją osobą inwigilując Cię, bo on może pozostawać w
    przekonaniu, ze w ten sposób okazuje Ci swoje zainteresowanie Tobą.

  • 17. Data: 2005-06-04 21:53:55
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    J wrote:
> [...]
    > zastrzeżonego numeru. Potrafi całe godziny wystać pod moim oknem jak
    > jestem sama w domu (a to się często zdaża)... Ja o nim NIC nie wiem,

    na policje - jak najszybciej...
    oni ustala z jakiego numeru dzwonili
    moga wytropic goscia...
    powiedz ze jestes zastraszona.. ze boisz sie wyjsc z domu
    opowiedz o wszystkim i nie czekaj...

    psycholi trzeba eliminowac

    z jakiego miasta jestes?

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

  • 18. Data: 2005-06-04 22:07:02
    Od: "J" <b...@a...pl>

    Użyszkodnik podający się za zkruk [Lodz] <z...@S...onet.pl> w
    poście news:d7t7tj$84r$1@inews.gazeta.pl naszkrobał co następuje:
    [ciach too long]
    > z jakiego miasta jestes?

    Napisałam... nie cytałeś:) "Od wielu lat mieszkam na jednym z większych
    Łódzkich osiedli"

  • 19. Data: 2005-06-04 22:43:06
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    J wrote:

    > Napisałam... nie cytałeś:) "Od wielu lat mieszkam na jednym z
    > większych Łódzkich osiedli"

    mam dziure w glowie
    (doslownie i w przenosni..)

    jak chcesz napisz na priva...

  • 20. Data: 2005-06-04 23:10:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "marcin franczyk" <p...@f...org> napisał w
    wiadomości news:d7t5hh$8oi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > na dzień dobry na policję, nie ma co się z takimi cackać

    na dziendobry to odpisuj pod postem, bo w takiej formie , i bez wolnej
    przestrzeni pomiedzy twoim postem
    a postem na ktor odpowiedasz to beznadzieja.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...