    Subject: Re: Po dwa lata od lebka za morderstwo
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 20 Oct 2019 20:09:38 +0200

    W dniu 20.10.2019 o 19:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nawet język mamy chroniący morderców: "mężczyzna zmarł', "ojciec
    > zginął", "śmierć pod kołami BMW" (zupełnie jak ofiary niewinnych
    > anonimowych tylko wykonujących rozkazy nazistów) zamiast "kierowca
    > zabił", "mężczyzna za kierownicą zamordował".

    Już wiadomo to czego spodziewałem się od początku. Omijanie na
    przejściu. Człowiek co z nim ruszał ze skrzyżowania kilometr wcześniej
    pisze, że koleś jechał agresywnie, i śledził węża wyprzedzając kolejne
    samochody. Zanim ktoś napisze, że ojciec głupek, to niech się zastanowi
    czy jak oni na przejście wchodzili to on na pewno był na lewym pasie, bo
    w świetle tego slalomu wcale nie jest pewne że nie wyskoczył za tego
    zatrzymującego się. No cóż - będzie jedno wolne miejsce parkingowe pod
    blokiem, bo kretyn parkował niedaleko mnie (a to znaczy, że miejsce znał).

    Za samo omijanie na przejściu należy się maksymalny wyrok, ale jak się
    okaże że on jeszcze pas zmienił to prokurator powinien postarać się być
    bardziej kreatywny.

    --
    Shrek