eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo dwa lata od lebka za morderstwo › Re: Po dwa lata od lebka za morderstwo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!newsf
    eed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.am
    s1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!posting.
    tweaknews.nl!fx02.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Po dwa lata od lebka za morderstwo
    References: <5d95aa36$1$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d95aed6$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d95b7a0$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d95ce94$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d95d295$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d95d430$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <HPllF.330233$0j7.206192@fx20.ams1>
    <5d9604e5$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <QgwlF.331097$0j7.259281@fx20.ams1>
    <5d96fc00$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <pLFlF.259595$751.167715@fx17.ams1>
    <5d972cc1$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <9eHlF.205464$d_3.70997@fx16.ams1>
    <5d9749ba$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <uPumF.219508$d_3.63025@fx16.ams1>
    <5d9abbf9$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <tD9nF.517384$li6.460938@fx02.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 09 Oct 2019 00:14:17 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Wed, 09 Oct 2019 00:14:17 GMT
    X-Received-Bytes: 3216
    X-Received-Body-CRC: 238216889
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:790452
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-10-07, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 07.10.2019 o 01:31, Marcin Debowski pisze:
    >
    >> Staram się tylko pokazać, że możesz miec parę takich czynników i jakoś
    >> ten odruch warunkowy musi sobie to wyważyć :)
    >
    > Bo właśnei tak jest. Niemniej to odruch. W tym przypadku ucieczki
    > "najkrótsza drogą".

    A nie bardziej postrzeganym stopniem zagrożenia? :)

    >>> Znalezienie się między dwoma naczepami tirów jest bezpośrednim
    >>> zagrożeniem życia.
    >>
    >> A wjazd w ciemno na przeciwległy pas nie jest?
    >
    > Jak jest pusty to nie. Jeszcze raz - w "w rozumieniu" odruchu tam było
    > pusto, bo nic nie było widać. Ludzie świadomie tną bez widoczności przez
    > przejścia dla pieszych, a tu rozmawiamy o odruchu.

    No jak pusty to wiadomo, ale zdaje się twierdziłeś, że to chodziło o to
    gdzie kierowca siedzi, a skoro z lewej to ma bliżej na lewo do
    uniknięcia zderzenia.

    >>> Tylnym to w ogóle się prawie nie da hamować. Choć przydaje się czasem.
    >>> Skąd pomysł, że ciężkim motocyklem miałbyś przelecieć rzez kierownicę.
    >>> Ciężki kojarzą mi się z cruserami, a tam znacznie cieżej podnieść tył
    >>> przy hamowaniu (nie wiem czy się w ogóle da - mój chopper szybciej
    >>> zaliczy poślizg przodu niż uniesienia tyłu)?
    >>
    >> No tak pod 300kg całkowitej włączając delikwenta. Jak ta cała masa jest
    >> tuż za/nad przednim kołem, delikwent przesuwa środek cięzkości do góry, to
    >> jakieś warunki jakby są.
    >
    > Mam w takim razie cięższego choppera i zapewniam cię, że nie jest tak
    > łatwo tył podnieś. Prędzej przód zablokujesz i położysz maszynę
    > (testowane;) Więc uszy do góry. A co ujeżdzasz?

    NC750X. Ale chopper to akurat chyba nienajlepszy przykład bo tam zwykle
    przednie widły odsuwają koło od środka masy i nie tak łatwo całość
    dźwignąć przy takim ramieniu.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1