eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo co się zmienia marki? › Re: Po co się zmienia marki?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!pwr.wroc.pl!news
    .wcss.wroc.pl!not-for-mail
    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Po co się zmienia marki?
    Date: Mon, 8 Mar 2010 10:54:42 +0100
    Organization: Politechnika Wroclawska
    Lines: 10
    Message-ID: <hn2hh4$7u1$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    References: <hn2eme$mem$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-012.pwrnet.pwr.wroc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: z-news.wcss.wroc.pl 1268042084 8129 156.17.73.12 (8 Mar 2010 09:54:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...pwr.wroc.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Mar 2010 09:54:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hn2eme$mem$1@news.interia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:631060
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > Czy jest jakiś prawny powód albo prawny zysk takich ruchów?

    Markę można zmieniać ze względu np. na potencjalne naruszenia czyichś praw,
    ujednolicenie marek na wielu terytoriach, zapobieganie kanibalizmowi
    wzajemnemu marek jednego przedsiębiorstwa etc. Najczęściej jednak powód nie
    jest prawny, a marketingowy. Marka jak i produkt ma swój cykl życia, w
    pewnym momencie promocja nowej marki może być zyskowniejsza niż eksploatacja
    starej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1