eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo co się zmienia marki? › Re: Po co się zmienia marki?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!e1g2000yqh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Po co się zmienia marki?
    Date: Mon, 8 Mar 2010 01:50:01 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 42
    Message-ID: <a...@e...googlegroups.com>
    References: <hn2eme$mem$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.182.52.76
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1268041801 25073 127.0.0.1 (8 Mar 2010 09:50:01 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Mar 2010 09:50:01 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e1g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=195.182.52.76;
    posting-account=7DTsDAoAAAC1lvNiNV8hHAj-HnhX3qQC
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2)
    Gecko/20100115 Firefox/3.6 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:631059
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8 Mar, 10:35, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > właśnie widzę w TV reklamę, że znana od 100 lat marka Calgon teraz
    > będzie się nazywała Finish. Rozumiem, że to oznacza finisz ich możliwości :D
    >
    > Ale się zastanawiam jaki jest tego powód. Przecie taka zmiana marki
    > kosztuje, a i tak sporo klientów odpadnie. Np. ja kiedyś kupowałem
    > nośniki Basf, a jak się przemarkowały, to przeszedłem na Verbatim, bo
    > lubię stare i sprawdzone marki.
    >
    > Czy jest jakiś prawny powód albo prawny zysk takich ruchów?
    >
    > --
    > Przemysław Adam Śmiejek

    Najczesciej takie zmianyt wynikaja ze zmian wlascicielskich lub checi
    ujednolicenia marki na skale swiatowa.

    W przypadku "calgon" chodzi o to, ze wiele firm ma do niego prawa:
    he brands have their origin in Calgon, Inc. of Pittsburgh,
    Pennsylvania, which first put Calgon water softener on the market in
    1933.[1] It was acquired by Merck in 1968 and later broken up and
    sold off. Calgon was broken into:

    * Calgon bath and beauty products are provided by Ilex Consumer
    Products Group ([1]).
    * Calgon water softener, sold to Reckitt Benckiser. Calgonit is
    the brand name of Reckitt Benckiser's dishwasher detergent sold in
    Continental Europe.
    * Calgon bath and beauty products, sold to Coty, Inc., and then
    acquired by Ascendia Brands on 9 February 2007
    * Calgon Carbon Corporation, acquired by its management in a
    leveraged buyout in 1985 and taken public in 1987
    * Calgon Water Management, sold to English China Clays in June
    1993 for $307.5 million
    * Calgon Vestal Laboratories, sold to Bristol-Myers Squibb in
    November 1994 for $261.5 million[2] and then to the Steris Corporation
    in 1996

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1