eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana oddzielnie" › Re: "Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana oddzielnie"
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Płyta jest integralną częścią gazety. Nie może być sprzedawana
    oddzielnie"
    Date: Sat, 28 Feb 2009 02:14:19 +0100

    news:goa137$pr4$2@inews.gazeta.pl...
    > Tak, z tym, że jak zorientował się, że płyty nie ma i przy kasie się
    > dowiedział, że "nie ma i nie będzie" a mimo to kupił to po rybkach.

    Nie zgodzę się z Twoją opinią. Do zawarcia umowy kupna-sprzedaży doszło
    przy regale, gdy wziął z zamiarem zakupu gazetę. Przy kasie mógł odstąpić
    od zawartej umowy, ale to, że nie odstąpił wcale nie zwalnia marketu z
    zawartej umowy. Tyle teorii. W praktyce oczywiście mało kto się nad tym
    zastanawia i tę gazetę zostawia.

    Zauważ, ze konsument w sklepie samoobsługowym zawiera umowę kupna poprzez
    przyjęcie oferty sklepu. W samoobsługowym sklepie polega to na włożeniu do
    koszyka towaru z zamiarem jego zakupu. Od tej chwili umowa jest już
    zawarta. przy kasie, to jedynie realizujesz obowiązek zapłaty za towar.