    From: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plot a zapieniony ze wscieklosci pies
    Date: Wed, 24 Jul 2002 16:45:47 +0000 (UTC)

    Marzenna Kielan <m...@s...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    > >
    > Nie ma czegos takiego jak pies nienormalny lub pies normalny.

    Owszem, jest. Psy tresowane do walki z innymi psami lub do atakowania ludzi
    mają wykrzywioną psychikę, w pewnym uproszczeniu są więc nienormalne. Jest to
    wina ich właścicieli których należałoby karać ale takie psy, niestety,
    powinny zostać uspione ponieważ nawet po zmianie własciciela będą stałym
    zagrożeniem dla ludzi. Wszystkie pozostałe psy są normalne i oczywście, tak
    jak ludzie różnią się między sobą, a także, co oczywiste, różnią się od
    ludzi. To temat-rzeka.....

    Uwazam, ze trzymanie psa za ogrodzeniem o takiej wysokosci
    > jest niedopuszczalne. Sama tez bym sie bala przechodzac obok takiego
    > ogrodzenia i nie dziwie sie tym "knowaniom" Andiego ;-)

    Ja tez uwazam, że z tym płotem należałoby coś zrobić i dałam temu wyraz w
    poprzednim poście. Natomiast mimo wszystko dziwie się, że ty nie dziwisz
    się , jak piszesz, "knowaniom Andiego". Radziłabym zastanowic się jak bys się
    czuła gdyby ktoś otruł twojego np. jamnika (bo szczeka i może kiedyś
    ugryzie...)

    A "wyczuwanie" psa
    > Ewo, moze okazac sie bardzo zawodne i wtedy bedziesz chodzic z bardzo
    > szpecaca blizna na......... tutaj dopisz dowolna czesc ciala ;-)

    Nie jest tak źle, chirurgia plastyczna czyni cuda...
    A na serio: czy ja cos pisałam o wyczuwaniu psa??? Psy niektórych ras atakują
    zawsze gdy wejdzie się na ich teren. Taka ich natura. Za zadną cholerę nie
    weszłabym na posesję po której biega, dajmy na to doberman, nawet jesli jego
    waściciel twierdzi, że "na pewno nie ugryzie"

    > Pozdrawiam serdecznie
    >
    > Marzenna Kielan
    >

    > Ja też pozdrawiam ciebie i twoje psy, z sympatią
    Ewa