  • 1. Data: 2003-08-01 08:10:44
    Temat: Płot a szerokość drogi
    Od: "Szymon" <-...@w...pl-->

    Ogrodziłem ostatnio działkę i okazało się, że płot wyszedł za daleko w
    stronę ulicy (boczna, piaskowa droga). Drogowcy, którzy mają robić
    nawierzchnię, dziwnym trafem zwrócili uwagę tylko mnie i grozili, ze będę
    musiał płot rozbierać.
    Zmierzyłem ulicę w innych miejscach i okazało się, że wszędzie brakuje 20
    cm. Czy jest szansa, że nie tzreba będzie rozbierać płotu, bo każdy z
    mieszkańców ma tak samo? Jakl to wygląda w świetle przepisów?

    Szymon

  • 2. Data: 2003-08-01 09:15:07
    Temat: Re: Płot a szerokość drogi
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    "Szymon" <-...@w...pl--> wrote in message
> [...]
    > cm. Czy jest szansa, że nie tzreba będzie rozbierać płotu, bo każdy z
    > mieszkańców ma tak samo? Jakl to wygląda w świetle przepisów?

    Może nie chodzi tu o szerokość drogi tylko o przekroczenie granicy działki.
    Sąsiedzi mogą mieć dobrze (czasami przebieg granic działek jest dziwny).
    Stawiałeś ogrodzenie bez geodety?

    Alek

  • 3. Data: 2003-08-01 10:29:07
    Od: "Szymon" <-...@w...pl-->

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    działki.
    > Sąsiedzi mogą mieć dobrze (czasami przebieg granic działek jest dziwny).

    Cała ulica ma na mapce szerokość 6 metrów, tak więc coś tu nie gra.
    Granicę wytyczał geodeta.

    Szymon

  • 4. Data: 2003-08-01 11:11:38
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    > Cała ulica ma na mapce szerokość 6 metrów, tak więc coś tu nie gra.
    > Granicę wytyczał geodeta.
    >
    > Szymon

    Gdyby drogowcy mieli rację i się uparli to płot trzeba będzie rozebrać.
    Jeśli to wina geodety to on za to powinien zapłacić.

    Alek

  • 5. Data: 2003-08-02 09:39:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A skąd wiadomo, że te 20 cm brakuje po Twojej stronie. Może to sąsiedzi po
    przeciwnej wleźli w drogę. bez geodety nic nie wymyślisz.