    From: "piwek" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plomby gwarancyjne i Allegro - pomocy!
    Date: Sat, 29 Nov 2003 13:09:47 +0100

    Nie jestem prawnikiem ale:
    1. Zglosilbym gdzie sie da. Policja, Urzad skarbowy (moze nie placi
    podatkow? moze cos u neigo znajda itp.) No i zglo koneicznie do allegro i
    popros o porade.

    2. Podaj nam tutaj login tego kolesia. BEdziemy omijac z daleka. Moze kogos
    uchronisz...a i moze ktos bezinteresownie CI pomoze...

    3. Z tego co wiem kupujac od firmy sprzet wysylkowo masz iles tam dni (14?)
    na odeslanie sprzeteu...mozesz po prostu wcofac sie z transakcji i tego
    mozna sie chwycic...

    4. Nie ma prawa zabrac CI monitora i pieniedzy...Albo odsyla Ci monitor albo
    zwraca kase.

    5. dostrarczenie uszkodzonego towaru odbywa sie na koszt sprzedawcy. Tak
    samo jak odeslanie sprzetu.