    From: "Yaboll" <w...@y...sraczka.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plomba gwarancyjna
    Date: Thu, 6 Mar 2003 03:04:01 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@62.233.150.230

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Ponawiam pytanie z góry: czy IBM/HP/... opanowali produkcję
    > *inną* technologią niż składanie ? A może ty rodzimej
    > produkcji nie popierasz, cooooo ??? ;)

    Widziales kiedys firmowy komputer klasy innej niz PC.
    Z IBM przesadzilem, choc oni maja bardzo jasno napisana umowe - w przypadku
    wykrycia samodzielnej ingerencji (zerwanie plomby) nabywca traci bezplatna
    obsluge serwisowa - w koncu IBM to rowniez PeCet.
    W HP mozesz jedynie rozbudowywac/modyfikowac modele z seri COMPAQ.
    Natomias co do iMaca to obudowa jest zwarta i zadna rozbudowa polegajaca na
    zdjeciu obudowy nie wchodzi w gre. Zobacz sobie zdjecia jak wygladaja te
    komputery a dopiero puzniej staraj sie byc dowcipnym. Jesli dla ciebie
    komputery to tylko PC to mysl tak dalej.
    A oto piekne zjecie Mac'zka:
    http://a336.g.akamai.net/7/336/51/63db417aade07e/www
    .apple.com/imac/images/i
    ndextop01232003.jpg
    I powiedz mi dowcipnisiu jak chesz taki komputer samemu wewnetrznie
    rozbudowac??