    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Date: Mon, 26 Jul 2010 09:36:32 -0500

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > No chyba taki sam jak by te płatności akceptować :-)

    o kosztach już było, więc nie będę się powtarzał.

    Analogicznie sklep mógłby cię zmuszac do robienia zakupów zawsze poniżej
    10 zł, a ty byś odmawiał. Jak kupisz więcej to ci nie sprzedadzą.
    Masz dwa wyjścia. odłożyć część towaru lub iść do innego sklepu.

    Czy oczekujesz tego, że sklep będzie się mógł na ciebie poskarżyć, żeby
    cię zmusić do robienia u nich zakupów?

    > Ale po co mam kupować więcej jak chcę mniej ? Czemu w ogóle miałbym
    > zastanawiać się ile akurat zebrało się w koszyku ?! Te opłaty za
    > transakcje kartowe czy alternatywnie rabaty za gotówkowe z podawaniem
    > ceny z rabatem ... to nie jest normalne płacenie.

    naprawdę robisz zakupy tylko za 10 zł, że aż taki problem z tego urósł?

    > No i właśnie w tym duchu nie bardzo rozumiem te wyzwiska. Klient może
    > sobie chcieć tak elementarną rzecz jak możliwość zapłaty kartą, w tym
    > akceptowania zapłat mniejszej wartości. A że sklep może ich nie
    > realizować to tylko powód by ten klient właśnie do tego sklepu uparcie
    > chodził, by sklep wiedział, że takie zapłaty są potrzebne klientowi. :-)

    ale sklepowi to zwisa.
    Dla sklepu liczy się zysk.
    twoje chodzenie i rozmawianie z kasjerka są bez sensu.