    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Date: Mon, 26 Jul 2010 16:28:32 +0200

    W wiadomości news:i2jvm8$9vu$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Obiecali, że będą uznawać te karty. Gdyby jeszcze gdzieś była wywieszka,
    > że uznają od tych 10 zł, to ewentualnie mógłbym uznać, że
    > celowo był złośliwy.
    Byłem celowo złośliwy. Miałem rację i będę tak nadal postępował jeśli
    nadarzy się okazja, nie zważając na nic nie warte opinie gówien typu witek,
    Krzysztof czy podobnych.
    Chodzi tu po prostu o zachowanie pewnego akceptowalne standardu w handlu
    (zresztą dotyczy to chyba wszystkich dziedzin życia społecznego).
    Po pierwsze poważniejsze placówki handlowe mają na drzwiach wejściowych
    nalepki informujące jakie karty płatnicze akceptują. Zamieszczenie ich chyba
    nie jest problemem? Podobnie, jak informacja, że kart płatniczych nie
    akceptujemy (a w Biedronie nie ma).
    Po drugie jeśli zobaczyłeś/dowiedziałeś się, że w sklepie jest terminal (na
    drzwiach informacji brak), wchodzisz bez gotówki kupujesz co ci trzeba
    pewny, że zaraz wrócisz z zakupami do domu, a nagle handlara mówi ci, że
    musisz coś dokupić - to to jest chamstwo i głupota do tępienia.
    Dlatego udzielam nauczki, zaś gnoje typu witek, Krzysztof, Herald itp. wiszą
    mi przy tym kalafiorem.

    --
    Jotte