    From: Kula <a...@n...topole.waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatne parkowanie - ponownie
    Date: Fri, 13 Aug 2004 10:42:45 +0200

    Genralnie raczej udzielam odpowiedzi na grupach, niż zadaję pytania - co
    prawda technicznych.
    Nie przeganiam ludzi, tylko dlatego że zależy im na odpowiedzi.
    Nie wysyłałem tego postu 10 razy, tylko dwa ponieważ miałem wrażenie, że po
    prostu utonął.
    Co do kancelarii to już to zrobiłem i czakam na odpowiedź, jednak
    najczęściej grupy zawierają ciekawe podejścia i inny pogląd na sprawę.
    Jeżeli wysłanie tego postu po raz drugi w ciągu 24 godzin tak bardzo
    naruszyło poczucie przyzwoitości członków tej grupy to przepraszam.
    Szkoda tylko, że generalnie zamiast napisać cokolwiek na temat wolicie
    przegonić człowieka i pokazać swoje obeznannie z zasadami postowania na
    grupach.
    Generalnie faktycznie warto zapłacić w kancelarii lub wczytać się w
    przepisy... przynajmniej nie ryzykuje się zranionego ego.