    From: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatne parkowanie - ponownie
    Date: Fri, 13 Aug 2004 10:41:03 +0200

    Kula wrote:

    > Wysłałem drugi raz i widocznie mi zależy na odpowiedzi.
    > Równie dobrze mogę napisać, żebyś niw wysyłał postów, które nic nie wnoszą
    > i nie zabierał czasu lub przeniósł się na grupę moderowaną.

    To ze tobie zalezy to jeszcze nikogo nie obliguje do rzucenia innych zajec i
    pisania bo Tobie zalezy. Kazdemu kto wysyla zapytanie zalezy na odpowiedzi,
    to chyba oczywiste? Ale nie kazdy dostaje takowa bo albo nie ma chetnych do
    odpowiedzi albo nikt nie ma nic do dodania, albo nie ma czasu
    albo colokwiek innego. Chcesz wymagac odpowiedzi natychmiast to wynajmij
    sobie prawnika i mu plac. A jak nie to zachowuj sie grzeczne
    i dostosuj sie do panujacych regul -> czyli "poczekaj". Zaczniesz postowac
    to samo 10 razy dziennie "bo Ci zalezy" to z etykietka "o, nastepny ...."
    trafisz u wiekszosci stalych czytaczy do KF i to tyle. Oczywiscie mozesz
    ponowic posta bez odpowiedzi za jakis czas (np. pare dni, czy tydzien)
    ale jesli dalej nie bedzie odpowiedzi to musisz przyjac z pokora ze trza Ci
    jej bedzie szukac najprawdopodobniej gdzie indziej.

    PS: odpisujemy POD postem i tniemy cytaty.
    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin