    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Planowano zakup 300 mobilnych ołtarzy
    Date: Mon, 18 Oct 2021 14:36:24 +0200

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 14:21:11 +0200, Kubuś Puchatek napisał(a):

    > Od kiedy brak towaru ich ogranicza? Respiratory mieli?

    No faktycznie, o tym nie pomyślałem.
    Może Szumowski musi jeszcze dopracować plan przewału i zrobią go na czymś
    innym.
    Swoją drogą, wymagania tym razem były nad wyraz szczegółowe:

    "W skład 1 kpl. mobilnego ołtarza polowego wchodzi:
    1) kielich mszalny - 1 szt.
    2) patena na kielich - 1 szt.
    3) puszka tzw. polowa / głęboka patena - 1 szt.
    4) krzyż ołtarzowy - 1 szt.
    5) świecznik ołtarzowy - 2 szt.
    6) świeca parafinowa - 4 szt.
    7) klosz szklany bezbarwny - 2 szt.
    8) para butelek na wino i wodę (duże) - 1 kpl.
    9) para butelek na wino i wodę (małe) - 1 kpl.
    10) naczynie na komunikanty - 1 szt.
    11) naczynie na hostie - 1 szt.
    12) pulpit ołtarzowy - 1 szt.
    13) kropidło klasyczne - 1 szt.
    14) kropidło małe - 1 szt.
    15) naczynia na oleje - 1 kpl.
    16) obrus ołtarzowy - 1 szt.
    17) alba kapłańska - 1 szt.
    18) bielizna kielichowa - 2 kpl.
    19) stuła mała jednostronna w kolorze moro - 1 szt.
    20) stuła duża jednostronna - 1 szt.
    21) walizka wraz z rozkładanym stolikiem ołtarzowym i wykończeniem wnętrza
    - 1 szt.

    Kielich mszalny - wykonany z blachy mosiężnej, polerowany i niklowany na
    zewnątrz jak i w środku. Wysokość całkowita 127 mm. Czasza w kształcie
    tulipana o średnicy 80 mm. Bunt z przetłoczeniem. Podstawa z przetłoczeniem
    o średnicy 70 mm z magnesem w podstawie.

    Krzyż ołtarzowy - wykonany ze stali nierdzewnej o wysokości 260 mm z
    wizerunkiem Pana Jezusa o wysokości 80 mm. Grubość belki 3 mm. Podstawa
    Krzyża z magnesem dla stabilności o średnicy 85 mm z dwoma
    przetłoczeniami."

    Całość wraz z przykładowymi zdjęciami:
    https://tvn24.pl/najnowsze/u9ouiy-Przetarg-Wojska-Po
    lskiego-na-o%C5%82tarze-polowe.-Opis-przedmiotu-zam%
    C3%B3wienia

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek