  • 1. Data: 2005-09-01 19:19:51
    Temat: Plakaty...
    Od: Aska24 <A...@i...pl>

    Mam pytanko:
    co może grozic za rozwieszenie plakatów, ogłoszeń, ulotek w miejscach,
    na które nie uzyskaliśmy zgody właściciela? Dodam tylko, że zostało to
    zrobione nieświadomie.

  • 2. Data: 2005-09-01 20:10:21
    Temat: Re: Plakaty...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Aska24 wrote:
    > Mam pytanko:
    > co może grozic za rozwieszenie plakatów, ogłoszeń, ulotek w miejscach,
    > na które nie uzyskaliśmy zgody właściciela? Dodam tylko, że zostało to
    > zrobione nieświadomie.

    Znaczy się ktoś po pijaku rozwieszał? ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-09-01 21:37:27
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    Ja jakieś 4 lata temu za rozwieszenie ogłoszenia, że sprzedam kompa (ok 20
    szt) zapłaciłem w Urzędzie Miejskim 200 zł mandatu. Nie pomogły tłumaczenia,
    że nieświadomie. Nieznajomość prawa szkodzi.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2005-09-01 21:52:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aska24" <A...@i...pl> napisał w wiadomości

    To jest wykroczenie. Nieświadomie go raczej popełnić trudno, chyba, że
    jak sugeruje Andrzej ktoś się urżną z urywką życiorysu, ale taka
    nieświadomość się nie liczy. Jeśli na rozlepianiu ogłoszeń najdzie Cię
    patrol, to pewnie mandat 50 zł. Jeśli to pójdzie do Sadu, to nie
    sądzę, by grzywna była większa od 100-200 zł. Chyba, ze przy okazji
    zniszczyłeś coś.

  • 5. Data: 2005-09-02 19:35:26
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:df7k9a$3qf$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Aska24 <A...@i...pl> napisał/a:
    > Mam pytanko:
    > co może grozic za rozwieszenie plakatów, ogłoszeń, ulotek w miejscach,
    > na które nie uzyskaliśmy zgody właściciela? Dodam tylko, że zostało to
    > zrobione nieświadomie.

    ROTFL - nieświadomie wieszałes plakaty?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Miłość jest skrzydłem, które ten dał człowiekowi,
    aby ten mógł wzlecieć do Niego

  • 6. Data: 2005-09-02 20:11:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:df7t9r$9r8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To jest wykroczenie. Nieświadomie go raczej popełnić trudno, chyba, że
    > jak sugeruje Andrzej ktoś się urżną z urywką życiorysu, ale taka
    > nieświadomość się nie liczy.

    Jaja sobie robicie. Oczywiście wiedział co robi ale nie miał świadomości,
    że jest to zabronione i tym samym popełnia wykroczenie.

  • 7. Data: 2005-09-02 20:24:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:dfabl8$jjj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jaja sobie robicie. Oczywiście wiedział co robi ale nie miał
    świadomości,
    > że jest to zabronione i tym samym popełnia wykroczenie.

    Na każdym niemal przystanku jest pouczenie. Na skrzynce elektrycznej.
    Nie powiesz mi, że nigdy nie czekał na autobus.

  • 8. Data: 2005-09-02 20:33:14
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dfaccv$5gn$1@inews.gazeta.pl...

    > świadomości,
    >
    > Na każdym niemal przystanku jest pouczenie. Na skrzynce elektrycznej.
    > Nie powiesz mi, że nigdy nie czekał na autobus.

    A na płocie gdzie nalepiał plakat takiej informacji nie było więc
    przypuszczał że akurat tu zakazu nie ma :)

  • 9. Data: 2005-09-02 20:37:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:dfact6$od0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A na płocie gdzie nalepiał plakat takiej informacji nie było więc
    > przypuszczał że akurat tu zakazu nie ma :)

    Jak go następnym razem właściciel płotu kopaczką zdzieli, to
    zapamięta, że na wszystkich płotach jest zakaz.

  • 10. Data: 2005-09-02 20:42:55
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Jak go następnym razem właściciel płotu kopaczką zdzieli, to
    > zapamięta, że na wszystkich płotach jest zakaz.

    ale byc moze miala miejsce:
    - hipnoza
    - pomrocznosc jasna
    - pranie moozgu