  • 1. Data: 2003-03-04 13:25:11
    Temat: Pit a meldunek
    Od: "J.K" <E...@W...PL>

    Wlasnie sie przemeldowalam, i chcialabym zlozyc pita zju w tym nowym
    urzedzie, musze jakis zalocznic dodac do pit-37?
    jakas aktualizacja danych aby jzu sie w tym nowym rozliczac? nip -3? moze
    Bea

  • 2. Data: 2003-03-04 13:50:09
    Temat: Re: Pit a meldunek
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 04-03-2003 14:25, Użytkownik J.K napisał:
    > Wlasnie sie przemeldowalam, i chcialabym zlozyc pita zju w tym nowym
    > urzedzie, musze jakis zalocznic dodac do pit-37?
    > jakas aktualizacja danych aby jzu sie w tym nowym rozliczac? nip -3? moze

    PIT-37 składasz w urzędzie skarbowy własciwym ze względu ma miejsce
    zamieszkania na dzień 31.12.2002. To że sie teraz przemeldowałas nie ma
    znaczenia, rozliczyć sie i tak musisz w starym urzędzie i podać stary
    adres - ten który był aktualny w dniu 31.12.2002 a nie teraz.
    PIT-37 do starego US, NIP-3 aktualizacyjny do nowego US z oznaczeniem że
    nastąpiła zmiana właściwości urzędu skrabowego.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-03-04 14:12:10
    Temat: Odp: Pit a meldunek
    Od: "nosty" <n...@a...net.pl>

    Użytkownik Maddy <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b42av7$ajd$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > PIT-37 do starego US, NIP-3 aktualizacyjny do nowego US z oznaczeniem że
    > nastąpiła zmiana właściwości urzędu skrabowego.

    A jesli w tym dniu ktos nie byl zameldowany nigdzie?
    Co wtedy - czy jest wolny od placenia podatku? :)

    pozdrawiam
    --
    nosty

  • 4. Data: 2003-03-04 14:22:36
    Od: "Artur Miller" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nosty" <n...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > A jesli w tym dniu ktos nie byl zameldowany nigdzie?

    przeciez pita sklada sie do US wedlug miejsca zamieszkania lub pobytu a nie
    zameldowania ...

    @

  • 5. Data: 2003-03-04 14:48:48
    Od: "J.K" <E...@W...PL>

> [...]
    > PIT-37 do starego US, NIP-3 aktualizacyjny do nowego US z oznaczeniem że
    > nastąpiła zmiana właściwości urzędu skrabowego.

    chyba jednak nie do konca, bo pani jak zadzwonilam jzu do tego nowego urzedu
    powiedziala mi ze moge zlozyc pit i akualizacje nip-3 do ich jzu urzedu.
    ale teraz to jzu sama nie wiem co i jak, ale ide jutro wiec sie wszystkiego
    dowiem.pozdrowka
    Bea

  • 6. Data: 2003-03-04 15:22:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Artur Miller"

    > przeciez pita sklada sie do US wedlug miejsca zamieszkania lub pobytu a
    nie
    > zameldowania ...

    to trzeba na sylwestra wyjechac do Monaco - tam sa podobno niskie podatki
    ;-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-04 15:29:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 04-03-2003 16:22, Użytkownik blad napisał:
    > Użytkownik "Artur Miller"

    > nie

    > to trzeba na sylwestra wyjechac do Monaco - tam sa podobno niskie podatki

    To wtedy własciwy jest urząd Warszawa - Śródmieście, o ile sie niemlę.

    Wyjazd na sylwestra nic nie da, bo jak wrócisz to oberwiesz za
    niezłozone zeznania :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2003-03-04 19:47:45
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "J.K" <E...@W...PL> wrote in message

> [...]
    > powiedziala mi ze moge zlozyc pit i akualizacje nip-3 do ich jzu urzedu.
    > ale teraz to jzu sama nie wiem co i jak, ale ide jutro wiec sie

    To powiedz pani, że się nie zna. Liczy się stan z 31 grudnia.
    Jeśli byłaś w tym czasie jeszcze na starym adresie to składasz pit do
    starego urzędu.
    Do nowego tylko NIP-3 z nowym adresem. Zresztą to już było.

  • 9. Data: 2003-03-05 06:54:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 04-03-2003 20:47, Użytkownik KK napisał:

> [...]
    > starego urzędu.
    > Do nowego tylko NIP-3 z nowym adresem. Zresztą to już było.

    Ano było, ale widac nie dośc.
    Bea, poczytaj sobie opisy na PIT-37. Tam to wołami napisali - wg. stanu
    na dzień 31 grudnia roku za który skadane jest zeznanie podatkowe.

    Paniusa w skarbowym widac nawet tego nie przeczytała.

    Jeżeli złozysz zeznanie do nowego urzędu, to albo sie zorientuja i
    przeslą je do starego, ale się nie zorientuja i stary urząd zacznie sie
    upominać o zeznanie a Ty będziesz miała troche kłopotów z udowodnieniem
    że nie jestes wielbłądem.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2003-03-05 09:20:20
    Od: "J.K" <E...@W...PL>

    Witam!
    wlasnie wrocilam z urzedu skarbowego, macie racje musze pita zlozyc do
    starego urzedu a aktualizacje do nowego.No ale jak wczoraj dzwonilam pani
    widac nie za madra poweidziala ze moge od razu tutaj wszystko.Dobrze ze
    poszlam do urzedu i wszystko wypytalam.Dzieki bardzo wszystkim, i nie
    denerwujcie sie ze to jzu bylo tutaj na grupie, nie czytam jej regularnie,
    no ale chyba zaczne.

    cieplutkie pozdrowienia znad morza

    Bea