  • Data: 2002-03-06 14:54:31
    Temat: Re: Pismo z Rejonowego Zakladu Energetycznego
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Cwaniaki, plombowanie zabezpieczeń powoduje że jak ci strzeli bezpiecznik
    > niestety bedziesz musiał dzwonić do zakładu energetycznego i prosić o
    > wymianę bezpiecznika co niestety może potrwać i też kosztuje. Pomimo że
    > linia do licznika jest pod nadzorem zakładu ener. to nie naprawiają jej na
    > własny koszt argumentując że jest to wewnętrzna linia zasilająca i kasują
    > jak za normalne zlecenie.

    zainstaluj sobie wylaczniko-bezpieczniki (koszt 12 zl od fazy)
    w odpowiedniej puszce z otworem na dzwignie wylaczajace i po klopocie

    moim zdaniem nie maja prawa zmuszac cie do tego
    ja zrobilem cos takiego dla mojej wygody
    juz nie musze wkrecac i wykrecac bezpiecznikow
    ide z latarka i przelaczam dzwignie

    pozdrawiam
    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom