  • 1. Data: 2007-08-27 18:08:26
    Temat: Pismo reklamacyjne - do jakich aktów prawnych się odnieść
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    Witam chcial bym w imieniu mojej malutkiej firmy napisac
    pismo reklamacyjne, z powodu zlego wykonania drzwi przez pewną firmę.
    O ile ładne pismo sformułuje to chciał bym go naszpikować fahową
    terminologią,
    a także prawnymi odnośnikami.

    Podpowie ktos ?

    Z góry dziekuje uprzejmie

  • 2. Data: 2007-08-27 18:59:52
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "krzys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pismo reklamacyjne, z powodu zlego wykonania drzwi przez pewną firmę.
    > O ile ładne pismo sformułuje to chciał bym go naszpikować fahową

    Podpowie - tylko trzeba określić czy drzwi zamawiał Pan drzwi na użytek
    własny czy w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą?

    ------------
    Forum Prawników - bezpłatne porady prawne - www.advokat.com.pl

  • 3. Data: 2007-08-27 21:01:42
    Od: "moje_serce_jest_jak_pies" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz N" <l...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Podpowie - tylko trzeba określić czy drzwi zamawiał Pan drzwi na użytek
    > własny czy w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą?

    w zwiazku z prowadzono działalnoscia bo to drzwi do mojego zakladziku malego
    , robione za pieniadze z unii europejskiej

    dziekuje slicznie

  • 4. Data: 2007-08-27 21:07:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.08.2007 Łukasz N <l...@s...net> napisał/a:
    > Użytkownik "krzys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Podpowie - tylko trzeba określić czy drzwi zamawiał Pan drzwi na użytek
    > własny czy w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą?

    Hmmm. "...chcial bym w imieniu mojej malutkiej firmy.."

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2007-08-28 05:59:45
    Od: "artman" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Hmmm. "...chcial bym w imieniu mojej malutkiej firmy.."
    >
    > --
    > Marcin

    No nic Dzieki wielkie nawet za to

  • 6. Data: 2007-08-28 07:49:06
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "artman" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:t1rbq4-k5f.ln1@ziutka.router...

    > No nic Dzieki wielkie nawet za to

    witam

    musisz się w piśmie odnieść do Kodeksu cywilnego - art.556 i następne
    a zatem:
    "niniejszym w imieniu firmy ................... zgłaszam wadę fizyczną
    towaru - ......................, polegającą na tym, że
    .................................. w związku z tym oświadczam, iż w oparciu
    o art.560kc odstąpię od umowy sprzedaży, jeżeli w terminie do 14 dni (lub
    mniej, lub więcej - wybierz dogodną ci opcję) od doręczenia Państwu
    niniejszego wezwania ww. wada nie zostanie przez Państwa usunięta, względnie
    rzecz nie zostanie wymieniona na wolną od wad; jednocześnie, niezależnie od
    ww. roszczenia, zastrzegam sobie prawo żądania dodatkowego odszkodowania
    tytułem naprawienia szkody poniesionej wskutek istnienia wady (art.566kc),
    tj. kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i
    ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów, itp. (tu wskazujesz te
    koszty, które rzeczywiście poniosłeś)

    pzdr

  • 7. Data: 2007-08-28 08:05:40
    Od: "artman" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fb0ji3$sc9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów, itp. (tu
    > wskazujesz te koszty, które rzeczywiście poniosłeś)

    Super dzieki z calego serca Krzysiu