    From: Zmylna <p...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pismo o rozwiazanie umowy w kablowce.
    Date: Mon, 12 Jul 2010 14:35:57 +0200

    > A jakie było żądanie Twojej reklamacji? Bo wiesz, że wypowiedzenie
    > umowy, to nie reklamacja, a tylko reklamacja ma rygor 30-dniowego
    > uznania? Pomijając już fakt, czy internet łapie się na rozporządzenie
    > dotyczące warunków, jakie powinna spełniać reklamacja powszechnej usługi
    > telekomunikacyjnej.

    Wiec tak.
    Problem z internetem ciagnal sie juz kilka miesiecy. W weekendy z 24mb
    robilo sie 2 i straty pakietow dochodzily do 50%.
    Na pierwsza moja reklamacje odpowiedziano mi, ze instalacja zostala
    sprawdzona i nic nie wskazuje na to zeby bylo cos nie tak.
    Po jakims czasie problem zaczal pojawiac sie kilka razy w tygodniu a jak
    ktoregos razu nie mialem internetu przez pol dnia to wyslalem kolejne
    pismo z prosba o rozwiazanie umowy gdyz w/g mnie towar, ktory zaoferowali
    nie jest zgodny z oferta. Napisalem, ze nie jestem zadowolony z ich uslug
    i wnosze o przedterminowe rozwiazanie umowy bez naliczania odsetek
    karnych. Ja wiem, ze w umowie jest zapis do 24mb i jakby to byly "spadki"
    do 15-20 to jakos mysle bym to zdzierzyl. Ale jak juz standardem sie
    zrobilo 2mb w weekend to stwierdzilem, ze napisze co o tym mysle. Zawsze
    warto sprobowac :)

    P.