  • Data: 2006-11-30 15:25:27
    Temat: Re: Pismo a rozmowa telefoniczna.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Lawa" 3...@n...lechistan.com

    > Well, ja np. czasami otwieram drzwi i przepuszczam kobiety
    > przodem, co nie znaczy że mam taki ustawowy obowiązek...

    No tak. :) BTW tego puszczania przodem (akurat nie w przypadku
    kobiet, ale na przykład dzieci) ponoć jest to dyktowane wymogami
    bezpieczeństwa -- oczy mamy z przodu właśnie.

    A wracając do topickowego pytania:

    -- Czy rozmowa telefoniczna może być traktowana jako odpowiedź
    na moje pisemne żądanie?

    --spacja
    _______ _____________________ _
    (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |
    _____ ____ _____ _ _ _____ | |

    Postscriptum: Nagrywarka niby nagrywa, ale tak, że nie można tego odczytać. :)
    Popsułem dwie płyty -- TDK i SONY. Obie z najwyższej półki. Obie
    nagrały się podobnie -- do połowy :) (mniej więcej) poprawnie, później tak, że
    nie można tego przeczytać w czasie uznawanym za normalny/dopuszczalny.

    Snapy logi są nagrań tutaj:

    http://www.leszekc.w.tkb.pl/toshiba/29%20listopada/

    Nagrywane z obrazka ISO programem ImgBurn, współpracującym z DVDInfoPro.