  • Data: 2023-12-13 08:42:12
    Temat: Re: Pismki pierdolone:P
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Dec 2023 06:52:22 +0100, Shrek wrote:

    > Ale tu nie chodzi o konkretną wersję a o metodą. Nagrało się jak
    > człowieka udusili - sekcja wykazała złamaną grdykę (druga bo w w
    > pierwszej przeoczyli) i co - okazało się że może na delirium excited
    > wzioł i umar. Skąd przez analogię pewność że policjalntom nie
    > przydarzyło się coś "dzwinego"?

    Ale czy peknieta grdyka musi prowadzic do uduszenia?

    Nie bedzie innych objawow na sekcji, gdy smierc nastapi przez
    niemoznosc oddychania/niedobór tlenu?

    U niego chyba akurat powiazali "niewydolnosc oddechowo-krązeniowa",
    i przyczyny nieznane.

    No coz - Bodnar jako RPO domagal sie wznowienia, moze jako MS/PG
    bedzie mial wieksze mozliwosci.

    J.