eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPisemne oświadczenie dłużnika o uznaniu długu - jak ma wygladac? › Re: Pisemne oświadczenie dłużnika o uznaniu długu - jak ma wygladac?
    From: "Paweł" <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pisemne oświadczenie dłużnika o uznaniu długu - jak ma wygladac?
    Date: Sat, 13 Nov 2004 18:18:47 +0100

    > Jak ma wygladac pisemne oświadczenie dłużnika o uznaniu długu.

    Oświadczenie

    Ja .............(dłużnik) - tu dane............(np. nr krs, dane spółki)
    oświadczam, że uznaję istnienie bezspornego i wymagalnego długu w kwocie
    głównej ........+ zaległe odsetki wobec ....(wymienić wierzyciela + jego
    dane) tytułem (wymienić tytuł np. zaległa faktura).
    Zapłaty ww. należności głównej dokonam do ..........(niech wpisze date)
    Ponadto zobowiązuję się do terminowego regulowania wszystkich należności
    wobec wierzyciela powstałych po dniu dzisiejszym (tu wpisz date)

    pozdrawiam
    pka