  • From: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pisanie prac na zlecenie
    Date: Thu, 12 Jan 2006 17:41:14 +0100

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    news:dq607r$kpc$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego nielegalne.
    > To normalne uslugi edukacyjne. Ktos Ci zleca rozwiazanie zadan - Ty je
    > rozwiazujesz.
    > To - jak wykorzystuje je Twoj Klient (przedstawiajac jako wlasne) - Ciebie
    > nei interesuje - tak , jak producenta zapalek nei interesuje, czy nabywca
    > nie wykorzystuje ich jako piroman.

    OK - dziekuje bardzo za rozwianie moich watpliwosci.
    Mam jeszcze pytanie troche [OT], bardziej natury organizacyjnej - albowiem
    do konca nie wiem jak to rozwiazac.
    Klient musi w najblizsza niedziele wyslac w formie elektronicznej prace
    prowadzacemu zajecia. Jak najlepiej zorganizowac platnosc tak, zeby miec
    gwarancje ze nalezne mi pieniadze otrzymam, biorac pod uwage to, iz ja i
    Zleceniodawca mieszkamy w dwoch dosc mocno oddalonych od siebie miastach
    [Poznan - Warszawa], jak i to, ze najprawdopodobniej Klient otrzyma prace
    tego samego dnia, ktorego bedzie ja oddawac? Poczta Polska nie wchodzi w
    gre, bo w niedziele przesylki nie chodza, a zlecenie otrzymalem niestety
    dopiero dzisiaj, wiec technicznie niewykonalne jest to, zebym zdazyl to
    zrobic do soboty, nie mowiac juz o jutrze... :-/

    --
    pozdrawiam,
    Cillit BANG