  • Data: 2016-08-04 12:03:25
    Temat: Re: Piractwo kwitnie na polskich wsiach
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Tak swoją drogą to ile razy spotykałem paniusię z US (lub "dwójkę kontrolną") to się
    zastanawiałem, jak w takiej instytucji można zatrudniać po zawodówce (dotyczy
    starszego pokolenia, młodsze jest po licencjatach i równie niekompetentne).

    -----
    > To dokładnie tak jak kiedyś Urzędy Skarbowe naliczały firmom kary za ukrycie
    dochodu powstałego z zainstalowania darmowego Open Office, bo przecież powinien kupić
    MS Office.