  • Data: 2016-07-28 11:56:56
    Temat: Re: Piractwo kwitnie na polskich wsiach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    On Wed, 27 Jul 2016 17:57:16 +0200, z <...@...pl> wrote:
    >Znaczy alimenty powinny być płacone w drugim kierunku? :) Od rodzica
    >pozostającego z dzieckiem dla rodzica który pozostał bez dziecka? I
    >potem od dzieci tego dziecka i ich dzieci też będą opłaty dla dawcy
    >genotypu?

    Zawsze mnie zastanawialo, czemu prawa autorskie do zdjecia naleza do
    fotografa, a nie do rodzicow modelki :-)

    A alimenty juz sa dwie strony, tylko z genetyka nie ma to nic
    wspolnego.
    Tak jak rodzice maja obowiazek utrzymwac dzieci, tak potem dzieci maja
    obowiazek utrzymywac rodzicow, choc jak to u nas - z haczykami.

    J.