    From: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Pirackie" radio
    Date: Fri, 22 Aug 2003 16:05:37 +0200

    Fri, 22 Aug 2003 13:48:28 GMT jednostka biologiczna o nazwie
    "SzerszeN" <s...@t...pl> wyslala do portu 119
    jednego z serwerow news nastepujace dane:

    >chodzilo mi o twoje zdanie ze na kazde pasmo musisz miec zezwolenie, dlaego
    >napisalem ze nie masz racji bo nie na kazde :)
    Zgadza sie, CB to AFAIK jedyne pasmo na ktore nie trzeba miec
    zezwolenia.
    Heh kiedys na p.m.e wyskoczyl gosc ktory koniecznie chcial schemat
    nadajnika na pasmo lotnicze (AM, okolice 120MHz) :-)))
    W dodatku nie za bardzo rozumial kiedy mu tlumaczylismy ze spowoduje w
    ten sposob bardzo duze zagrozenie i popelnia przestepstwo.
    Czesto tez wpadaja goscie ktorzy chca schematy zaklocaczy na pasmo 2,4
    GHz (WiFi) :-)))