  • Data: 2003-08-22 21:33:15
    Temat: Re: "Pirackie" radio
    Od: Czarek Gorzeński <c...@u...piwo.org> szukaj wiadomości tego autora

    Ingle wrote:
    > A mnie sie wydaje (jako krotkofalowcy, nie CBscie!!!) ze nawet na pasmo
    > cywilne sa potrzebne licencje - tyle ze tego nikt nie kontroluje i dlatego

    Nie, licencja nie jest potrzebna. Wymagane jest korzystanie ze sprzętu
    posiadającego homologację oraz zezwolenie, nie mające nic wspólnego z
    licencją krótkofalarską.

    > jest tam taki syf - laduja po paredziesiat wat w antene, ktora zrobili z
    > kawalka drutu z piwnicy ;/

    W tym to akurat krótkofalowcy celują, ale oni mogą. CB-ści raczej
    ograniczają się do kilkunastu wat przy standardowej antenie 5/8. To tak
    z obserwacji.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński