    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Pirackie" radio
    Date: Fri, 22 Aug 2003 04:31:05 GMT

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@u...piwo.org> napisał w wiadomości
    news:bi356a.3e0.1@Czarek.Gorzenski.private...
    > To nieprawda. Generalnie na każde pasmo musisz mieć odpowiednie
    > zezwolenie / uprawnienia (pomijam nadawanie bardzo niewielką mocą, rzędu
    > mW). W Twoim przypadku będą jeszcze zapewne potrzebne odpoweidnie
    > zezwolenia / licencje / koncesje od KRRiT, ale tu niewiele mogę Ci
    doradzić.

    chyba nie do konca masz racje :) z tego co slyszalem, bo juz od dawna sie
    nie interesowalem podbno zniesli pozwolenia na cb i mozna po prostu kupic
    radio i gadac, i moce siegaja watow a nie mili watow, no ale to nie jest
    radio o jakie pytal zainteresowany :) a ja moge miec bledne informacje

    a co z pasmami ogolnie nie uzywanymi, np takimi po jakich chula wi-fi 2giga
    z okladem, albo 4 giga czy 5, na nie chyba tez nie musisz miec zadnych
    zezwolen