  • Data: 2002-07-10 06:59:01
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie w szkole
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek napisał(a) w wiadomości:
    <1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>...

    >Sekretarz Sorosa pisal mi kiedys o realizacji projektow podlaczania
    >szkol do internetu, informatyzacji i duzych srodkach, wydanych na te
    >cele.

    Po co ten wstęp? Ma uwiarygodnić to, co piszesz??? ;-)

    >Zatem mysle ze wraz z nauczycielem powinniscie sporzadzic liste
    >oprogramowania, ktorym jestescie zainteresowani i wyslac do kuratorium.
    >Moge zapytac znajomego jakie sa obecnie mozliwosci dotacji i metody
    >sfinansowania zakupu.

    (...)

    Wszystko cacy, tylko, że nie słyszałem o Windozie, aby była sprzedawana za
    symbolicną złotówkę do szkół. No ale jest szansa, że zainstalują o wiele
    tańsze dystrybucje linuksa, z wielooma bezpłatnymi programami. Poza tym,
    Jacku, myślę, że trochę Twego przedmówcy nie zrozumiałeś. Koleś chce po
    prostu podkablować jak Pawlik Morozow nauczyciela (pewnie mu podpadł) za to,
    że przegrywa sobie oprogramowanie, ma kupę nielegalnych programów (pewnie
    gierki ;-)), które niekoniecznie są przeznaczone dla użytku szkoły. Ale to
    co piszesz ma sens, lepiej nad takimi rozwiązaniami pomysleć, niż crackować
    soft...
    Poza tym kto jak kto, ale nauczyciel nie powinien dawać takiego przykładu
    swoim uczniom. Ryba się psuje od głowy...

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz