  • Data: 2005-05-25 12:08:52
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie
    Od: "pit" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Na prywatnym nie ma pirackiego oprogramowania, na firmowym tak.

    Chyba odwrotnie?

    Ja mam taka sama sytuacje, 2 kompy w jednym pomieszczeniu, firmowy
    i prywatny, na firmowym wszystkie duze programy mam legalne,
    na prywatnym poki co piraty. Ale zmieniam to - kupilem wlasnie
    Windowsa XP Pro, wyrzuce MSOffica i zainstaluje Open Office,
    wyrzuce Photoshopa i zainstaluje Gimpa. Wtedy wszystko bede mial
    legalne na obu kompach i zadne sztuczki prawne nie beda mnie
    obchodzic - czy sprawdzaja prywatne kompy czy nie.

    pit