    From: "And" <a...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pirackie CD
    Date: Mon, 8 Apr 2002 16:20:55 +0200

    > Hehe, fajne usprawiedliwienie - wiesz ile jest takich stron?
    >
    > Gdybyś kupił na Allegro, to jeszcze rozumiem...

    Teraz to wiem, ale jak można sprawdzić co dostałem zanim jeszcze rozpakuję
    paczkę (czyli zapłacę za nią i podpiszę że ją przyjąłem).
    Nie ma na to sposobu.

    > Możesz, ale nie musisz.

    > Pozbyć się płyty - nie ma dowodu, nie ma przestępstwa.

    Ale zawsze można pobrać wyciąg z przelewów, które trafiały do pirata i tam
    są moje dane.
    Czy na tej podstawie można kogoś oskarżyć że kupił płytę piracką. Mogło to
    byc zupełnie coś innego. Nie jest na pobraniu pocztowym napisane, że to za
    spiraconą płytę, ale każdy się domyśla, że tak było.

    Pozdrowienia
    Andrzej