    From: "Falcor" <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pilne "Malzenstwo"!
    Date: Thu, 13 Jun 2002 17:58:24 +0200

    Dzieki wszystkim za odpowiedz!

    Zadalem to pytanie poniewaz NIE jestem w ZADNYM stopniu choc troche
    materialista! I chce sprawdzic moja "przyszla" czy przypadkiem Ona nie ma
    odrebnego pogladu na kwestie majatkowe! Dlatego jej argumenty jakimi by nie
    byly, nie zmienia mojego zapatrywania na kwestie intercyzy. Takze drogi
    kolego ( z trudna i dluuuga ksywa) ni wspolczuj "jej" a wlasnie mnie!:) Tak
    czy siak, bardzo mi pomogliscie! I macie moje zapewnienie, ze jaka by nie
    byla moja przyszla, wyladuje z dlugopisem w reku u notariusza! POZDRAWIAM!