  • Data: 2002-06-13 16:47:53
    Temat: Re: Pilne "Malzenstwo"!
    Od: "Falcor" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PepeR RedHunteR" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aeah0l$c3v$1@news.tpi.pl...
    > "Alez skad, nie jestes materialista tylko probujesz na wszelkie sposoby
    > odciac swoja zone z jakichkolwiek dobr w razie nieudanego malzenstwa,">

    Drogi kolego z 14-sto literowa ksywa, gdyby Twoj post zakonczyl sie na tym
    co powyzej w zasadzie nie siedzial bym teraz i nie pisal tego co pisze. A
    dodac musze, ze kwestia tak chodliwego "towaru" jakim jest pieniadz, nie
    jest mi obojetna ale rowniczenie nie gra pierwszych skrzypiec. I prosze,
    uwierz mi na slowo i nie neguj. Problem jest gdzie indziej...jak wiesz
    ozenic sie jest naprawde latwo. Kobietami kieruje milosc ( i to bardzo
    dobrze) ale czasami a w ostatnich czasach nawet dosc czesto kobietami
    kieruje pieniadz (i to bardzo ZLE) posiadany przez oblubienca. Dlatego tez,
    chcac w prosty sposob wykluczyc jedna z tych dwoch mozliwosci, chce abysmy w
    jakies mile i sloneczne popoludnie wraz z moja luba (ta czy inna) odwiedzili
    notariusza. Jest cos w tym zlego?!

    Ps. Polemika z Toba to sama przyjemnosc (bez cienia ironi)