  • 1. Data: 2007-06-27 08:16:13
    Temat: Pijany pracownik na budowie
    Od: Harpik <h...@g...com>

    Jak sie zabezpieczyć przed pijanym pracownikiem na budowie? Wyobraźmy
    sobie ze jako kierownik budowy prowadze pare budów, nie mam możliwości
    sprawdzenia wszystkich alkomatem. Kara ustawowa w postaci potracenia
    dniówki jest śmiesznie mała. Wywalenie dyscyplinarne z pracy nie
    skutkuje, bo zapotrzebowanie na pracowników fizycznych jest ogromne.

    Czy da się zrobić tak, zeby zastrzec mu jakaś klauzule podczas
    zatrudniania, ze jeśli zrobi sobie lub komuś krzywde pod wpływem
    alkoholu na placu budowy to odpowiada sam za siebie ? (chociazby tak
    jak jest w przypadku pijanego kierowcy, od którego ubezpieczalnia
    może sie odwrócić nawet z OC)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2007-06-27 13:05:44
    Temat: Re: Pijany pracownik na budowie
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Harpik" <h...@g...com> wrote in message
    s.com...
[...]

    wywalaj i płać większą dniówkę to znajdziesz chętnych :>

  • 3. Data: 2007-06-27 13:06:38
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> wrote in message

> [...]
    > może sie odwrócić nawet z OC)
    >

    > wywalaj i płać większą dniówkę to znajdziesz chętnych :>

    btw: a to kto odpowiada jesli zrobi sobie lub komus krzywde na trzezwo?

  • 4. Data: 2007-06-27 14:12:27
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Harpik" <h...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >dniówki jest śmiesznie mała. Wywalenie dyscyplinarne z pracy nie
    >skutkuje, bo zapotrzebowanie na pracowników fizycznych jest ogromne.

    Przez odpowiedni system wynagradzania.
    Np. pensja niska i wysoka premia. W regulaminie premiowania
    mozesz ustanowic, ze jak ktos jest nietrzezwy to traci prawo do premii
    w wysokosci np. 20/40/80 %

> [...]
    >alkoholu na placu budowy to odpowiada sam za siebie ? (chociazby tak
    >jak jest w przypadku pijanego kierowcy, od którego ubezpieczalnia

    To juz jest zastrzezone w prawie karnym. Dotyczy nie tylko pijanych.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2007-06-29 07:02:42
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    GrzegorzG napisał(a):
> [...]
    > dniówki jest śmiesznie mała. Wywalenie dyscyplinarne z pracy nie
    > skutkuje, bo zapotrzebowanie na pracowników fizycznych jest ogromne.

    wywal go z roboty w trybie natychmiastowym ja w firmie transportowej tak
    zrobiłem w ubiegłym tygodniu z jednym z kierowców
    płace 100 za dniówkówe do reki praca na legalu bez kłopotu
    znalazłem nowego /angli juz sie najedli/
    adam

  • 6. Data: 2007-06-29 09:03:48
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "adam158" <a...@o...pl> wrote in message news:4684AE92.8000203@op.pl...
> [...]
    > płace 100 za dniówkówe do reki praca na legalu bez kłopotu
    > znalazłem nowego /angli juz sie najedli/

    Oczywiscie, to jest zawsze rozwiazanie.
    Tak jak napisalem, placic wiecej to sie robotnikow znajdzie.
    Przeciez kazdy woli zostac w PL z rodzina i zarabiac normalnie niz wyjezdzac
    gdziekolwiek troche popracowac, zarobic na nastepny rok a potem znowu myslec
    co dalej...