  • 31. Data: 2011-01-03 14:20:17
    Temat: Re: Pijany pracodawca
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 31-12-2010 14:18, Hades pisze:

    > Malo latek mamy ze nie wiemy?

    Za dużo mamy latek i się jeszcze z PRLu nie wybudziliśmy?
    Nie rozumiemy, kim jest przedsiębiorca u siebie w przedsiębiorstwie?

    > Zgodnie z przepisami nie wolno

    A konkretnie jakimi przepisami?

    ps. Mam poprawny delimiter, czemu go psujesz? Moje poprawne kodowanie
    też skopałeś. Rzeźnik normalnie...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 32. Data: 2011-01-03 14:34:32
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Sty, 15:15, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Mam znajomego który ma mieszkanie nad warsztatem. Jak tylko wychodzi z
    > domu, to jest na terenie zakładu (z prawej stolarnia, z lewej montownia,
    > przed nim plac manewrowy). Powiem mu że parę razy w miesiącu popełnia
    > przestępstwo, chłop lubi humor absurdalny, pośmiejemy się razem.
    >
    > --
    > *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***
    >
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > JID m...@e...com.pl
    > GG: 5303813

    Ja mam znajomego co ma DG w swojej kawalerce - a ile luda tam "bywalo"
    pod wplywem, lacznie z samym "wlascicielem" to... :>

    Jeszcze ciekawiej wyglada to w przypadku np. spolek akcyjnych.
    Akcjonariusz jest przeciez "wspolwlascicielem" tego zakladu pracy -
    jak na GPW kupie jedna akcje Sfinksa czy jakiegos Polskiego Jadla to
    juz na piwo i kotleta nie moge tam isc? :)

  • 33. Data: 2011-01-03 16:33:19
    Od: "Hubert" <H...@b...pl>

    > A to jest właściciel czy po prostu przełożony?

    To jest właściciel firmy, zatrudnia kilku pracowników, sam w firmie niewiele
    robi ;) no papiery i trochę przy komputerze.

    --
    Hubert

  • 34. Data: 2011-01-03 16:39:46
    Od: "Hubert" <H...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > A co on wykonuje w tej firmie na cyku, po za tym że jest Twoim pracodawcą?
    > Jego przyjście do firmy, nie oznacza że jest w swoich godzinach pracy.

    Już odpowiadałem ale jeszcze raz wkleję:

  • 35. Data: 2011-01-03 19:07:47
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Hubert napisał(a):
    > Już odpowiadałem ale jeszcze raz wkleję:
    > "To jest właściciel firmy, zatrudnia kilku pracowników, sam w firmie
    > niewiele
    > robi ;) no papiery i trochę przy komputerze."
    Według powyższych, wolno mu.
    --
    Krzysiek

  • 36. Data: 2011-01-03 19:53:02
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Maddy"
    [ciach]

    > ps. Mam poprawny delimiter, czemu go psujesz? Moje poprawne kodowanie teĹź
    > skopałeś. Rzeźnik normalnie...

    Ja mam tez poprawny i po raz fafnasty nie mam zamiaru dyskutowac o
    tym samym.

    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk

    AM

  • 37. Data: 2011-01-04 13:52:59
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jan 5, 1:15 pm, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Nier amsz wcale.
    >
    > i po raz fafnasty nie mam zamiaru dyskutowac o

    > Czyli już wielokrotnie zwracano Ci uwagę?
    > Podobno jak Ci ktoś powie, żeś osioł, to możesz to zignorować, ale jak
    > powtarzają Ci to wszyscy dookoła - powinieneś się przejrzeć w lustrze.

    > A jednak lustro konieczne.
    >
    > --
    > *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***
    >
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > JID m...@e...com.pl
    > GG: 5303813

    Zmieniacie temat, a ja bym sie chetnie dowiedzial jak on bedzie bronil
    tezy o tym, ze wlasciciel pod wplywem nie moze sie pojawic na terenie
    zakladu pracy :)

  • 38. Data: 2011-01-04 17:43:59
    Od: Rysio <t...@o...pl>

    W dniu 2011-01-03 17:39, Hubert pisze:
> [...]
    > niewiele
    > robi ;) no papiery i trochę przy komputerze."

    czasami uzyj mozgownicy przyglupie bo wylecisz na zbity pysk jak twoj
    poprzednik.

  • 39. Data: 2011-01-04 20:52:02
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: witek Gdzie: pl.soc.prawo
    Kiedy: 31 grudzień 2010, 16:39:00

    > § 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi zachowania
    > trzeźwości znajduje się w stanie po użyciu alkoholu [...]

    Skąd ten obowiązek i kogo dotyczy?

    --
    Llort

  • 40. Data: 2011-01-05 00:53:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-04 21:52, Lort pisze:
    > Kto: witek Gdzie: pl.soc.prawo
    > Kiedy: 31 grudzień 2010, 16:39:00

    > Skąd ten obowiązek i kogo dotyczy?

    Pani profesor Gierkowa wyleciała z pracy. Nawet wtedy na dyżurze nie
    była tylko tak sobie przyszła.

    --
    animka