  • 1. Data: 2010-12-31 05:24:53
    Temat: Pijany pracodawca
    Od: "Hubert" <H...@b...pl>

    Witam, szanowne grono ;) mam pytanie a mianowicie mam pracodawce któremu
    zdarza się przyjść do firmy na cyku, o ile wiem co on moze zrobić w moim
    przypadku to się zastanawiam jakie będą konsekwencje w stosunku do niego ??
    np. jeżeli wezwę policmajstrów ;)

    --
    Hubert

  • 2. Data: 2010-12-31 07:50:09
    Temat: Re: Pijany pracodawca
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 31-12-2010 06:24, Hubert pisze:
> [...]
    > przypadku to się zastanawiam jakie będą konsekwencje w stosunku do niego ??

    A poza tym, że przyszedł pijany do firmy (co jest niemiłe dla
    pracowników, ale to zasadniczo tyle) to zrobił coś niezgodnego z prawem
    albo stwarzał jakieś zagrożenie dla innych?

    Prowadził samochód? Obsługiwał maszyny? Pracował przy paliwie albo
    innych materiałach łatwopalnych? Spawał? Cokolwiek innego w tym typie?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-12-31 09:11:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2010-12-31 06:24:53 +0100, "Hubert" <H...@b...pl> said:

    > Witam, szanowne grono ;) mam pytanie a mianowicie mam pracodawce któremu
    > zdarza się przyjść do firmy na cyku, o ile wiem co on moze zrobić w moim
    > przypadku

    On może w twoim przypadku przyjśc na cyku?
    Jak?

    > to się zastanawiam jakie będą konsekwencje w stosunku do niego ??
    > np. jeżeli wezwę policmajstrów ;)

    Zwolnienie.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-12-31 10:42:41
    Od: "Hubert" <H...@b...pl>

> [...]
    >
    > Prowadził samochód? Obsługiwał maszyny? Pracował przy paliwie albo innych
    > materiałach łatwopalnych? Spawał? Cokolwiek innego w tym typie?

    No niczego takiego nie robił, ale był wypity.

    --
    Hubert

  • 5. Data: 2010-12-31 11:06:33
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > On może w twoim przypadku przyjśc na cyku?
    > Jak?

    > Zwolnienie.

    Ty już zacząłeś pić, że piszesz i czytasz kompletnie bez sensu?

  • 6. Data: 2010-12-31 11:07:05
    Od: Rysio <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-31 06:24, Hubert pisze:
> [...]
    > przypadku to się zastanawiam jakie będą konsekwencje w stosunku do niego ??

    Jesli to firma panstwowea to z checia podpierdolilbym na twoim miejscu
    prezesa czy dyrektora. Ale jesli to prywatna to zastanowil bym sie czy
    napewno masz wszystko OK z glowa.

  • 7. Data: 2010-12-31 11:13:38
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 31-12-2010 11:42, Hubert pisze:
    > Użytkownik "Maddy"<m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > No niczego takiego nie robił, ale był wypity.

    I to jest w Polsce karalne od kiedy?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2010-12-31 11:15:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 31-12-2010 12:07, Rysio pisze:

    > Jesli to firma panstwowea

    To ona jest pracodawcą. Widziałeś kiedyś pijaną firmę?

    > to z checia podpierdolilbym na twoim miejscu
    > prezesa czy dyrektora.

    Oni nie są pracodawcami.

    Tak w kwestii formalnej.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2010-12-31 13:18:07
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Maddy"

    > I to jest w Polsce karalne od kiedy?
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk

    Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
    przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
    stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow
    jak i wlascicieli.
    AM

  • 10. Data: 2010-12-31 13:20:49
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > czy dyrektora. Ale jesli to prywatna to zastanowil bym sie czy napewno masz

    Nikt nie ma prawa przebywac w miejscu pracy w stanie wskazujacym.
    I nie jest istotne kto jaka pelni funkcje, jakie ma stanowisko i czy jest
    to w firmie panstwowej czy prywatnej.
    AM