  • 1. Data: 2014-02-04 17:14:27
    Temat: Pijany kierowca BMW znow ZABIL i uciekl
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    Wracam z tematem zaostrzenia kar za takie zachowanie. Np. amputacja
    dłoni. Dla pewnosci, zeby nigdy juz nie prowadzil po pijaku. Jak juz
    swoje odsiedzi.

    "Pijany kierowca wjechał w matkę idącą z dwójką dzieci i uciekł z
    miejsca wypadku. Kobieta w ostatniej chwili odepchnęła dzieci, ratując
    im życie. 40-letniej kobiety nie udało się uratować - zmarła wskutek
    odniesionych obrażeń. Policjanci już złapali 24-letniego mieszkańca Skawy."

    http://wiadomosci.onet.pl/podhale/skawa-pijany-kiero
    wca-wjechal-w-matke-z-dziecmi-kobieta-nie-zyje/hw25p

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 2. Data: 2014-02-05 01:50:22
    Temat: Re: Pijany kierowca BMW znow ZABIL i uciekl
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik hikikomorisan napisał:
    > Wracam z tematem zaostrzenia kar za takie zachowanie. Np. amputacja
    > dłoni. Dla pewnosci, zeby nigdy juz nie prowadzil po pijaku. Jak juz
    > swoje odsiedzi.

    Musiałbyś wprowadzić zakaz sprzedaży samochodów ze skrzynią
    automatyczną. Lepiej amputować głowę - co mu po niej jak mózgu nie zawiera?

    --
    Darek

  • 3. Data: 2014-02-05 08:16:10
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Tuesday, 4 February 2014 17:14:27 UTC+1, hikikomorisan wrote:
    > Wracam z tematem zaostrzenia kar za takie zachowanie. Np. amputacja
    > dłoni. Dla pewnosci, zeby nigdy juz nie prowadzil po pijaku. Jak juz
    > swoje odsiedzi.

    Żaden lekarz tego nie przeprowadzi, bo jest to sprzeczne z etyką lekarską i przysięgą
    Hipokratesa.

    AdamK

  • 4. Data: 2014-02-05 08:53:49
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-05 08:16, Adam Klobukowski pisze:

    > Żaden lekarz tego nie przeprowadzi, bo jest to sprzeczne z etyką lekarską i
    przysięgą Hipokratesa.

    Takie rzeczy robi kat. Lekarz jest na miejscu po to, żeby potem kikuta
    ładnie zafastrygować.

    (Abstrahując od nieskuteczności pomysłu)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2014-02-05 08:54:52
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Żaden lekarz tego nie przeprowadzi, bo jest to sprzeczne z etyką lekarską
    > i przysięgą Hipokratesa.
    Abstrahując od pomysłu na amputację, lekarz tego nie musi przeprowadzać,
    wystarczy kat.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 6. Data: 2014-02-05 09:00:37
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-04 17:14, hikikomorisan pisze:
    > Wracam z tematem zaostrzenia kar za takie zachowanie. Np. amputacja
    > dłoni. Dla pewnosci, zeby nigdy juz nie prowadzil po pijaku. Jak juz
    > swoje odsiedzi.

    A potem będzie jeździć nie dość, że pijany, to jeszcze bezręki...

    Ewa

  • 7. Data: 2014-02-05 11:40:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-02-04, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    > Wracam z tematem zaostrzenia kar za takie zachowanie. Np. amputacja
    > dłoni. Dla pewnosci, zeby nigdy juz nie prowadzil po pijaku. Jak juz
    > swoje odsiedzi.

    Masz zadatki na tyrana/dyktatora. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2014-02-05 12:33:36
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Masz zadatki na tyrana/dyktatora. :)

    Tak już w historii bywało, że gdy państwo nie wywiązuje się, to nastroje
    się radykalizują. Potem jest rewolucja. Tym gorsza, im bardziej
    niezadowolony i radykalny jest motłoch.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 9. Data: 2014-02-05 13:21:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-02-05, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    [...]

    > Tak już w historii bywało, że gdy państwo nie wywiązuje się, to nastroje
    > się radykalizują. Potem jest rewolucja. Tym gorsza, im bardziej
    > niezadowolony i radykalny jest motłoch.

    Jakie znowu "państwo"? To nie jest sprawa polityczna, tylko społeczna.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2014-02-05 17:57:00
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-02-04 17:14, hikikomorisan pisze:
    > Wracam z tematem zaostrzenia kar za takie zachowanie. Np. amputacja
    > dłoni. Dla pewnosci, zeby nigdy juz nie prowadzil po pijaku. Jak juz
    > swoje odsiedzi.

    No i co kłamiesz błaźnie! Znowu? Jakie znowu, drugi raz to zrobił,
    trzeci? Chcesz mu łapy upierdolić za wszystkich co zabili jadąc po
    pijaku? Taka ofiara chrystusowa żebyś się lepiej poczuł? Przywróci to
    życie tej kobiecie?
    A kto będzie utrzymywał jego rodzinę i jego z tą łapą upierdoloną, może ja?
    Nie spinaj się tak i wrzuć na luz. A jak już nie możesz to jedź do
    Kijowa na majdan, tam takich potrzebują co nie tylko rękę potrafią
    upierdolić.